Τους κύριους στόχους αλλά και την «ταυτότητα» της υποψηφιότητάς του για τη θέση του περιφερειάρχη Αττικής ανέλυσε ο Νίκος Χαρδαλιάς, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον ΣΚΑΪ.
Ο υποψήφιος περιφερειάρχης και άλλοτε δήμαρχος Βύρωνα τόνισε ότι πρόθεσή του είναι να συγκροτήσει ένα «παρατηρητήριο» συνεργασίας με τους 66 δήμους του λεκανοπεδίου, μέσω του οποίου θα διαπιστωθούν, θα ιεραρχηθούν και θα αντιμετωπιστούν σε τρία χρονικά στάδια οι ανάγκες κάθε γειτονιάς, με έμφαση στην περαιτέρω βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών, σε συνέχεια της δουλειάς που έχει γίνει από το 2019.
Στην πρώτη φάση, η οποία θα διαρκέσει 20 μήνες, θα δοθεί «η μάχη του αυτονόητου», έχοντας ως ζητούμενο την εκπόνηση μελετών για την κατασκευή αναγκαίων υποδομών όπως δίκτυα αποχέτευσης, ύδρευσης ή διαχείρισης όμβριων υδάτων, που είναι «ανεπίτρεπτο» να μην υφίστανται το 2023, όπως είπε ο κ. Χαρδαλιάς.
Η δεύτερη 20μηνη περίοδος θα αφορά στη δρομολόγηση των έργων, ενώ το τρίτο 20μηνο στάδιο θα είναι αφιερωμένο στην ολοκλήρωση των εργασιών και στην υλοποίηση συνοδών έργων.
Ο κ. Χαρδαλιάς τόνισε πως τακτική η συνεργασία με τους δήμους, στο πλαίσιο του «παρατηρητηρίου», θα γίνεται σε μηνιαία βάση, ενώ οι παρεμβάσεις θα κατανεμηθούν σε οκτώ διαφορετικές ενότητες, συγκροτώντας ένα ολιστικό σχέδιο για την επόμενη μέρα της Αττικής.
«Έχουμε διάθεση να δουλέψουμε πολύ σκληρά», είπε, σημειώνοντας πως το ζητούμενο είναι να υπάρξουν «αποτελέσματα για κάθε γειτονιά ξεχωριστά».
«Δίπλα στους πολίτες, ακούγοντας τα προβλήματά τους»
Σκιαγραφώντας την πολιτική του ταυτότητα, ο κ. Χαρδαλιάς επισήμανε ότι πρόθεσή του είναι να έχει καθημερινή επαφή με τον πολίτη και να μαθαίνει ο ίδιος, επί τόπου, για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει κάθε περιοχή της περιφέρειας, προκειμένου να δίνονται πραγματικές λύσεις.
«Νομίζω αυτή είναι η ανάγκη της κοινωνίας. Οι πολίτες έχουν βαρεθεί τις αναλύσεις και παρουσιάσεις. Θέλουν αποτέλεσμα. Αυτή είναι η λογική της δικής μου υποψηφιότητας», τόνισε ο πρώην επικεφαλής της Πολιτικής Προστασίας. «Όλοι κρινόμαστε από τι δουλειά κάνουμε, όχι από τι λέμε αλλά τι αποτέλεσμα φέρνουμε», προσέθεσε.
Ξεκαθάρισε ακόμα ότι είναι αποφασισμένος να βρίσκεται στο πεδίο και να ενημερώνεται από τους ίδιους τους κατοίκους της Αττικής για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν. «Στο γραφείο λύνεις κάποια προβλήματα, αυτό δεν απαιτεί πάνω από ένα δίωρο την ημέρα. Αντλώ σοφία και πληροφόρηση από την επαφή με τον κόσμο», είπε ο κ. Χαρδαλιάς, εξηγώντας ότι όταν περιμένεις από άλλους να σου μεταφέρουν τα προβλήματα, αυτό «δεν θα είναι αντικειμενικό».
Στο πλαίσιο αυτό, ο Νίκος Χαρδαλιάς υπογράμμισε πως μία ακόμα πολιτική προτεραιότητά του εάν εκλεγεί περιφερειάρχης Αττικής θα είναι η δραστική περιστολή της μη χρήσιμης γραφειοκρατίας, η οποία «σε δυσκολεύει να πάρεις αποφάσεις» και «δημιουργεί απόλυτες αρρυθμίες» όταν κάποιος είναι στο πεδίο και επιδιώκει χειροπιαστά αποτελέσματα. «Πρέπει να αλλάξει», είπε, συμπληρώνοντας ότι έχει εικόνα των αλλαγών που απαιτούνται και θα συνομιλήσει με υπουργεία ώστε να γίνουν οι κατάλληλες νομοθετικές παρεμβάσεις.
Έκανε μάλιστα ένα άνοιγμα προς τους υπόλοιπους υποψηφίους για την περιφέρεια Αττικής, αποσαφηνίζοντας πως οι μάχες με τα προβλήματα απαιτούν συνεργασίες κι ότι πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι «δεν είμαστε εχθροί». «Στην πορεία μου έχω αποδείξει ότι μπορώ να συνεργαστώ και να επικοινωνήσω», προσέθεσε.
Εμπειρία και μεράκι στο ψηφοδέλτιο – Θέλω οι πολίτες να βλέπουν εκπροσώπους τους σε κάθε γειτονιά
Αναφερόμενος στη συγκρότηση του ψηφοδελτίου του, ο υποψήφιος περιφερειάρχης σημείωσε ότι βρίσκεται σε φάση αξιολόγησης ώστε να «παντρέψουμε την εμπειρία στελεχών που βοήθησαν την προσπάθεια του Γιώργου Πατούλη με το μεράκι νέων ανθρώπων», διευκρινίζοντας πάντως ότι θα υπάρξουν «αρκετά νέα πρόσωπα». Εκτίμησε ότι ο «κορμός» των υποψηφίων θα ανακοινωθεί μετά τον Δεκαπενταύγουστο, ενώ στις 4 Σεπτεμβρίου αναμένεται να γίνει η παρουσίαση όλων των προσώπων που θα τον πλαισιώσουν στον προεκλογικό αγώνα.
«Είναι πολύ σημαντικό για εμένα στις 66 γειτονιές να μπορεί ο πολίτης να δει τον δικό του εκπρόσωπο», είπε, τονίζοντας ότι μιλώντας με τους πολίτες η ομάδα της περιφέρειας μπορεί να μετατραπεί σε έναν «αγωγό πληροφόρησης που θα μας κάνει πιο άμεσους και θα κάνει καλύτερη τη σύνδεση» με κατοίκους του λεκανοπεδίου.