Το νομοσχέδιο του υπουργείου Μεταφορών για τις αστικές τακτικές οδικές μεταφορές επιβατών έγινε δεκτό επί της αρχής.
Συγκεκριμένα, υπέρ τάχθηκαν οι βουλευτές της ΝΔ, επιφυλάχθηκαν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και της Ελληνικής Λύσης, ενώ καταψήφισαν οι βουλευτές του ΚΚΕ και του ΜέΡΑ25.
Επίσης, νωρίτερα, τις θέσεις τους επί του νομοσχεδίου είχαν καταθέσει προς τα μέλη της επιτροπής Παραγωγής & Εμπορίου, οι ενδιαφερόμενοι φορείς, τόσο από τον χώρο των οδικών μεταφορών επιβατών, όσο και από το χώρο του σιδηροδρόμου.
Πολύ σημαντικό για τον σιδηροδρομικό τομέα, χαρακτήρισε το νομοσχέδιο ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Σπ. Πατέρας. Διακρίνει ρόλους και αρμοδιότητες μεταξύ του διαχειριστή της υποδομής (ΟΣΕ) και του διαχειριστή κατασκευής έργων (ΕΡΓΟΣΕ), ενώ δημιουργεί τις προϋποθέσεις, μέσω των υπουργικών αποφάσεων, που θα ακολουθήσουν, για να διευκρινιστούν οι διαδικασίες με τις οποίες παραλαμβάνονται και παραδίδονται τα έργα μεταξύ των δύο φορέων, δηλαδή του κατασκευαστικού βραχίονα και του χρήστη της υποδομής, είπε ο κ. Πατέρας.