Αποτέλεσμα της αμηχανίας του ΣΥΡΙΖΑ είναι η πρόταση δυσπιστίας κατά της κυβέρνησης, σύμφωνα με όσα ανέφερε μιλώντας απόψε στη Βουλή ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης.
«Η αμηχανία του ΣΥΡΙΖΑ γίνεται ολοένα και περισσότερο προφανής. Ο ΣΥΡΙΖΑ εξωτερικού προσπαθεί να προσγειωθεί στην πραγματικότητα με το ένα πόδι. Ο ΣΥΡΙΖΑ εσωτερικού αντιθέτως αποδεικνύει συνεχώς ότι είναι μια δύναμη αντίδρασης και αναχρονισμού. Και οι δύο ΣΥΡΙΖΑ μαζί για να καλύψουν τις διαφορές και την αμηχανία τους αποφάσισαν να καταθέσουν πρόταση μομφής εναντίον της κυβέρνησης», είπε ο κ. Χατζηδάκης σημειώνοντας ότι «η πρόταση δυσπιστίας κατατέθηκε σε μια στιγμή που οι διεθνείς οργανισμοί αρχίζουν να αναγνωρίζουν τις προσπάθειες και την πρόοδο της χώρας, πρόοδο που παραδέχονται ακόμα και οι Έλληνες πολίτες οι οποίοι γυρνούν την πλάτη στον ΣΥΡΙΖΑ γιατί δεν τον εμπιστεύονται ως αξιόπιστη εναλλακτική λύση».
«Είναι ολοφάνερο ότι τα ρούχα της αξιωματικής αντιπολίτευσης πέφτουν μεγάλα για τον ΣΥΡΙΖΑ. Έχει μια στάση που τελικώς βλάπτει και τον εαυτό του και τη χώρα. Τελικά δεν μας νοιάζει αν βλάπτετε τον εαυτό σας. Αλλά τη χώρα θα την προστατεύσουμε διότι αυτή την ώρα δίνουμε κρίσιμη μάχη. Εσείς μπορεί να ακολουθείτε παλιές δημοκοπικές πρακτικές αλλά εμείς πρέπει να σταθούμε στο ύψος των περιστάσεων», ανέφερε ο υπουργός Ανάπτυξης.
Ως προς την κυβερνητική του ευθύνη, ο κ. Χατζηδάκης υπογράμμισε ότι πέρυσι η χώρα ήταν στη 18η θέση στις απορροφήσεις του ΕΣΠΑ και φέτος στην 4η θέση. Σε επίπεδο διαρθρωτικών αλλαγών, πέραν των όσων έχουν προχωρήσει (νέος επενδυτικός νόμος, απελευθέρωση αγορών, άρση εμποδίων επιχειρηματικότητας, απλούστερες αγορανομικές διατάξεις, απλούστευση διαδικασιών για τις εξαγωγές), ο υπουργός Ανάπτυξης ανέφερε ότι μέσα στο Νοέμβριο κατατίθεται προς ψήφιση στη Βουλή νομοσχέδιο για τη λειτουργία ενιαίου φορέα εξωστρέφειας ακολουθώντας τα διεθνή πρότυπα. Επίσης στο τέλος του έτους, σε συνεργασία με το υπουργείο Υποδομών θα παρουσιαστεί η στρατηγική για τα logistics και στις αρχές του έτους θα κατατεθεί στη Βουλή και νομοσχέδιο προκειμένου η Ελλάδα μαζί με τις συνέργειες (οδικοί άξονες, λιμάνια, αποκρατικοποίηση σιδηροδρόμων κλπ), να γίνει διεθνές διαμετακομιστικό κέντρο.