Αναφερόμενος στις κινητοποιήσεις των ιδιοκτητών φορτηγών Δ.Χ. και βυτίων ο υπουργός Υποδομών, Δ. Ρέππας τόνισε ότι «η επίταξη αφορά όχι μόνο το μέσο, αλλά και την υπηρεσία. Δεν είναι το όχημα μόνο αυτό το οποίο έχει υποχρέωση ο μεταφορέας να διαθέσει για να εκτελείται το μεταφορικό έργο, αλλά πρέπει να διαθέσει και τις δικές του υπηρεσίες. Πρέπει να εκτελεί τα συμβόλαια τα οποία έχει συνάψει.
Δε θα κάνουμε καμία κίνηση η οποία θα δώσει την εντύπωση στους εκπροσώπους των εργαζόμενων ότι προσπαθούμε να διασπάσουμε το μέτωπό τους.
Ό,τι θέματα έχουν θέσει προς συζήτηση εάν αφορούν το άνοιγμα ή το μη άνοιγμα της αγοράς είναι θέματα τα οποία δεν τα συζητούμε, η αγορά θα ανοίξει, θα λειτουργεί με ανοιχτούς ανταγωνιστικούς όρους, δεν έχουμε δεχτεί κάποια πρόταση για διάλογο περαιτέρω.
Τους είδαμε, έχουμε συζητήσει, έχουμε καταλήξει στις προτάσεις μας, τις έχουμε κάνει γνωστές. Αυτού του είδους η συζήτηση είναι μια συζήτηση που εάν έχει και για τους μεταφορείς ενδιαφέρον μπορεί να γίνει και να είναι ουσιαστική και παραγωγική», είπε ο υπουργός.
Σε ό,τι αφορά τις αμοιβές των εργαζομένων στον ΟΣΕ ο κ. Ρέππας ήταν σαφής. «Θα ισχύει ότι προβλέπεται στην εργατική νομοθεσία, γιατί διαφωνεί κάποιος με αυτό; Θα είναι καλά αμειβόμενοι, θα συνεχίσουν να έχουν αμοιβές που είναι πάνω από το μέσο όρο των αμοιβών των μισθωτών στο ελληνικό κράτος, αλλά δε μπορούν να έχουν αυτές τις αμοιβές, οι οποίες σε τελευταία ανάλυση σε κάποιες περιπτώσεις, όχι λίγες, δεν ανταποκρίνονται και στο πραγματικό έργο.
Αυτό το οποίο πρέπει να αντιμετωπίσουμε δεν είναι το συσσωρευμένο χρέος, το οποίο θα αναλάβει έτσι κι αλλιώς το ελληνικό δημόσιο, το υπουργείο Οικονομικών.
Είναι κάτι το οποίο δε μπορεί να αντιμετωπιστεί σε μια χρήση και δε μπορεί να αντιμετωπιστεί από τον Οργανισμό ο οποίος έχει δανειστεί και δε μπορεί να ανταποκριθεί στους όρους των δανείων που έχει λάβει, αυτό είναι βέβαιο. Αυτό το οποίο καλούμεθα να αντιμετωπίσουμε είναι τα πρωτογενή ελλείμματα, αυτά που παράγονται ετησίως και αυτό θα το κάνουμε».