Στα λάθη που παρατηρήθηκαν στη λειτουργία του ΕΦΚΑ και την ταλαιπωρία που προκάλεσαν στους πολίτες αναφέρθηκε ο Νότης Μηταράκης.
«Η ηγεσία του υπουργείου, αλλά και η διοίκηση του ΕΦΚΑ πρέπει να απαντήσουν εδώ και τώρα για τους λόγους που προκάλεσαν τα λάθη και τα προβλήματα στο νέο ενιαίο μητρώο και να εξηγήσουν τις ενέργειες στις οποίες θα προβούν για να δρομολογήσουν την άμεση επίλυσή τους» τονίζει σε δήλωσή του.
Ο αναπληρωτής τομεάρχης Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης της Νέας Δημοκρατίας υποστηρίζει πως η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων συνεχίζεται καθώς οι πολίτες καθημερινά ανακαλύπτουν λάθη στα προσωπικά και ασφαλιστικά τους στοιχεία, λάθη, που, όπως λέει, μπορεί να είναι από απλό λάθος στο ονοματεπώνυμο ή τη διεύθυνση μέχρι απώλεια ενσήμων.
«Ο νέος ΕΦΚΑ μοιάζει να είναι “χαμένος στη μετάφραση”» δηλώνει ο κ. Μηταράκης, επισημαίνοντας πως κατά τη διαδικασία ενοποίησης των μητρώων σε ένα ενιαίο υπήρξε απώλεια στοιχείων.
«Τι κάνει το Υπουργείο και η Διοίκηση του ΕΦΚΑ για αυτό; Μέχρι στιγμής δεν δείχνει να συγκινείται, καθώς δεν έχουν δώσει καμία οδηγία σε υπαλλήλους και ασφαλισμένους για την αντιμετώπιση αυτών των λαθών. Τι σημαίνει αυτό; Για άλλη μια φορά, οι ασφαλισμένοι θα ταλαιπωρηθούν και θα έρθουν αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατία. Για άλλη μια φορά, οι υπάλληλοι θα αντιμετωπίσουν οργισμένους πολίτες, χωρίς να μπορούν να τους εξυπηρετήσουν» καταλήγει ο κ. Μηταράκης.