Τι διαβάσαμε από την επίσημη ιστοσελίδα των Οικολόγων Πρασίνων « Κλιμάκωσαν την Παρασκευή 9 Ιουλίου οι Οικολόγοι Πράσινοι την εκστρατεία τους για την υπεράσπιση του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας., διασχίζοντας με ειδικά ναυλωμένο τρένο την Πελοπόννησο και διερχόμενοι από γραμμές και σταθμούς που σχεδιάζεται η κατάργησή τους.
Συγκεκριμένα, στελέχη και φίλοι των Οικολόγων Πράσινων, αλλά και ενδιαφερόμενοι πολίτες, αρχικά μετέβησαν με τον Προαστιακό από το Σταθμό Λαρίσης στην Κόρινθο. Εκεί μετεπιβιβάστηκαν σε αμαξοστοιχία, που μισθώθηκε ειδικά με ιδιαίτερη πίεση προς τον ΟΣΕ, για να μεταβούν στην Καλαμάτα. Σ΄ όλους αυτούς τους σιδηροδρομικούς σταθμούς, όπως και σε εκείνους του Άργους και της Τρίπολης, όπου έγιναν ενδιάμεσες στάσεις, οργανώθηκαν συμβολικές εκδηλώσεις διαμαρτυρίας για την εξέλιξη που επιφυλάσσεται στο σιδηροδρομικό δίκτυο της Πελοποννήσου και γενικότερα της χώρας μας,
Οι επιβάτες του «πράσινου τρένου» αλλά και το κοινό που βρέθηκε στους 5 σταθμούς είχε την ευκαιρία να ενημερωθεί για τις πραγματικές αιτίες των ελλειμμάτων του ΟΣΕ, για το διαχρονικό πόλεμο των ελληνικών κυβερνήσεων κατά του τρένου, και για τις εναλλακτικές λύσεις ώστε να γίνει ο σιδηρόδρομος βιώσιμος και από οικονομική άποψη. Είχαν, επίσης, την ευκαιρία να πληροφορηθούν για τον παραλογισμό: να κλείνει μια γραμμή που ανακατασκευάστηκε πρόσφατα ριζικά με ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση, επαναλειτούργησε μόλις πέρσι το καλοκαίρι με δρομολόγια ειδικά σχεδιασμένα ώστε να μην εξυπηρετούν κανένα, και τώρα να ετοιμάζεται η οριστική εγκατάλειψή της ως «ζημιογόνας», χωρίς μελέτη οικονομικής βιωσιμότητας που να ανατρέπει την αρχική μελέτη σκοπιμότητας για την ανακατασκευή της. Η δε ειρωνεία είναι ότι η κυβέρνηση επικαλείται για το κλείσιμο το Μνημόνιο και την Κομισιόν. Η τελευταία, όμως, ήταν η ίδια που είχε εγκρίνει την αρχική μελέτη σκοπιμότητας για τη συγχρηματοδότηση της ριζικής ανακατασκευής της γραμμής.» Περισσότερα στο www.ecogreens-gr.org