«Ο λαλίστατος υπουργός Επικρατείας Άκης Σκέρτσος, ο οποίος τα τελευταία 24ωρα έκανε επίδειξη γνώσεων για την ποιότητα των απορρυπαντικών και ανέλαβε εργολαβία την επίθεση λάσπης κατά του Αρχηγού της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης, φαίνεται ότι έπαθε αφωνία (Kontra Channel, 3/6/24)», σχολιάζει ο ΣΥΡΙΖΑ ΠΣ σε ανακοίνωση του.
Αναφέρει ειδικότερα ότι «όσο συνέκρινε κόκκους απορρυπαντικών, δεν “είδε” τα δυσθεώρητα ποσά που ξοδεύει προεκλογικά το κόμμα του σε διαφημιστική δαπάνη: 192.000 ευρώ τις τελευταίες 30 ημέρες, μόνο στη Google, ποσό υπερδιπλάσιο από το ποσό που ξοδεύουν όλα μαζί τα υπόλοιπα κόμματα». Στο ίδιο πνεύμα αναφέρει ότι «όσο ο Υπουργός Επικρατείας παρίστανε τον επιθεωρητή Κλουζώ για να “αποκαλύψει” τις κοινωνικές επαφές του Στέφανου Κασσελάκη, δεν φρόντισε να ρωτήσει για το αν και πώς πληρώνεται ο κ. Γκρίνμπεργκ, καθώς του διαφεύγει η ακριβής σχέση του κ. Μητσοτάκη με τον γνωστό επικοινωνιολόγο. Παρότι ο ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία θέτει επιτακτικά το συγκεκριμένο ερώτημα».
Ο ΣΥΡΙΖΑ σχολιάζει ότι «τουλάχιστον, ο κ. Σκέρτσος μας καθησύχασε ότι τα χρέη της ΝΔ είναι “απολύτως ρυθμισμένα και εξυπηρετούνται”» και πως «ωστόσο, ούτε για αυτό γνωρίζει λεπτομέρειες». «Καλό θα ήταν να τις μάθει, διότι εμείς δεν έχουμε υπόψιν άλλο κόμμα το οποίο με χρέος ύψους 500 εκατομμυρίων ευρώ -το υψηλότερο χρέος από όλα τα κόμματα στην Ευρώπη- να μπορεί να σπαταλά περισσότερα χρήματα από κάθε κόμμα στη Γερμανία και την Ιταλία για αυτές τις ευρωεκλογές», σημειώνει.
Η αξιωματική αντιπολίτευση τονίζει ότι «το ερώτημα παραμένει και μετά την πανικόβλητη αμηχανία του κ. Σκέρτσου γίνεται πιο εκκωφαντικό: ποιος και πώς πληρώνει τον κ. Γκρίνμπεργκ και την πανάκριβη διαφημιστική καμπάνια της ΝΔ και γιατί δεν δημοσιοποιούνται τα εν λόγω τιμολόγια (υπάρχουν, άραγε;);».