Η δημιουργός της ροζ ελληνικής σημαίας, Γεωργία Λαλέ, που εκτίθονταν στο ελληνικό Προξενείο της Νέας Υόρκης, ανέφερε τι απάντηση θα έδινε στον Γιώργο Γεραπετρίτη, επειδή κατέβηκε το έργο της.
«Θα του έλεγα ότι κατεβάζοντας ένα έργο από μια έκθεση στην ουσία το ανεβάζεις πιο ψηλά», είπε η 34χρονη στην εκπομπή Live News.
Παράλληλα, πρόσθεσε πως «το έργο λέγεται σημαία. Έχει τετράγωνα και παραλληλόγραμμα που αναφέρονται στην ελληνική σημαία. Είναι ένα εθνικό σύμβολο και σαν εθνικό σύμβολο αντιπροσωπεύει όλους τους Έλληνες. Στεναχωρήθηκα που θεώρησαν ότι το έργο μου προσβάλλει το εθνικό μας σύμβολο και ζήτησε το υπουργείο εξωτερικών να κατέβει το έργο από το προξενείο».
«Δεν το περιμέναμε αυτό το πράγμα μας ήρθε εντελώς ξαφνικά, βέβαια μετά εμείς δεν είμαστε το κράτος. Εμείς είμαστε εικαστικοί και επιμελητές, δεν μπορούμε να απευθυνθούμε εμείς στο υπουργείο Εξωτερικών και να τους πούμε “μην το κατεβάσετε”», είπε στη συνέχεια.
Έπειτα, ανέφερε ότι «πριν γίνουν τα εγκαίνια της έκθεσης είδαμε ότι υπήρχε ένα άρθρο στον Εθνικό Κήρυκα που είναι μία ελληνοαμερικάνικη εφημερίδα. Απάντησε σε αυτό ο Έλληνας πρόξενος και απάντησε πάρα πολύ καλά και στήριξε το έργο. Δεν περιμέναμε τις αντιδράσεις σε αυτό τον βαθμό τουλάχιστον, δεν τις περιμέναμε καθόλου μπορώ να πω», είπε η κα Λιναρδάκη.
Ποια είναι η Γεωργία Λαλέ
Σύμφωνα με την εκπομπή του Mega, η 34χρονη προέρχεται από οικογένεια καλλιτεχνών. Γεννήθηκε και μεγάλωσε στο Χαϊδάρι, το 2014 μετακόμισε μόνιμα στη Νέα Υόρκη και μόλις τον περασμένο Σεπτέμβριο γιόρταζε με ελληνικά τραγούδια την πρώτη επέτειο της αμερικανικής υπηκοότητας.
Πολλές φορές το σώμα της γίνεται ο καμβάς της τέχνης της. Πάνω σε αυτό είχε χαρτογραφήσει την μεγάλη έξοδο των προσφύγων στην μικρασιατική καταστροφή.
«Το όνομα της προγιαγιάς μου ήταν Γεωργία. Γέννησε το μικρό της στο λιμάνι της Σμύρνης. Η πόλη φλεγόταν κι εκείνη γεννούσε. Θήλαζε όσο διέσχιζε το Αιγαίο Πέλαγος μαζί με τους άλλους πρόσφυγες», είχε αναφέρει η εικαστικός.
Συχνές είναι οι αναφορές της στα social media στις νοσηλείες και τη μάχη της με τον καρκίνο, μια μάχη που έγινε πηγή έμπνευσης για τη σημαία που φιλοτέχνησε το 19 από νοσοκομειακές ρόμπες.
Η τελευταία της δουλειά με θέμα τις γυναικοκτονίες στην Ελλάδα προοριζόταν να μείνει δύο μήνες στο Προξενείο της Νέας Υόρκης, ωστόσο κατέβηκε λίγες ώρες αφότου ανέβηκε.