Κατά του Στέφανου Κασσελάκη στράφηκε ο γνωστός δημοσιογράφος Νίκος Μπογιόπουλος με αφορμή την επίσκεψη του υποψηφίου προέδρου του ΣΥΡΙΖΑ – Προοδευτική Συμμαχία στην Μακρόνησο.
Μέσα από την εκπομπή του στον Real Fm ο κ. Μπογιόπουλος ανέφερε χαρακτηριστικά πως ο κ. Κασσελάκης είναι ένας αυτοδημιούργητος εφοπλιστής που έχει δηλώσει και τον θαυμασμό του για τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, αλλά μετά μας είπε ότι θα τον πολεμήσει γιατί ξέρει καλύτερα μαθηματικά από εκείνον και μιλάει καλύτερα αγγλικά.
Πρόσθεσε δε πως «αυτός ο κύριος επέλεξε να πάει στη Μακρόνησο και να κάνει βίντεο. Δικαίωμά του να πάει, αλλά είναι και δικό μας δικαίωμα να σημειώσουμε ότι στο βίντεο υποστήριξε για τους Μακρονησιώτες ότι οραματίστηκαν έναν κόσμο που όλοι θα έχουν μερίδιο στο φως και αυτό θα πρέπει να κάνουμε κι εμείς σήμερα, τονίζοντας πως οι εκλογές είναι μια ανταγωνιστική διαδικασία. Μας είπε επίσης για τον Ρίτσο, τον Κατράκη, τον Θεοδωράκη…
Πήρε τον Ρίτσο, τον Κατράκη, το Θεοδωράκη για να τους χρησιμοποιήσει σε μια εσωκομματική διαδικασία του ΣΥΡΙΖΑ. Ωραία λόγια αυτά που είπε, αλλά υπάρχει κάτι άλλο: η Μακρόνησος δεν μπορεί να είναι φόντο σε μια προεκλογική καμπάνια. Αυτό θα έπρεπε να το γνωρίζει ο (και) Αριστερός κύριος Κασσελάκης. Είναι σε ένα κόμμα, στον ΣΥΡΙΖΑ, που μέχρι πρόσφατα είχε πρόεδρο τον κ. Τσίπρα. Θυμίζω ότι το κόμμα αυτό, πήγε στο σκοπευτήριο της Καισαριανής όταν ανήλθε στην εξουσία και μετά ψήφισε μνημόνια. Πήγαν στην κηδεία του Φιντέλ Κάστρο και μετά γλείφανε τον «αγγελικό» πρόεδρο Τραμπ. Πήγανε στα εγκαίνια της έκθεσης για τον Μπελογιάννη και μετά έφτιαξαν ένα προεκλογικό σποτ με τον Πλαστήρα, αυτόν που δολοφόνησε δηλαδή τον Μπελογιάννη και μετά κυβερνάγανε με τον κ. Καμμένο».
Και κατέληξε: «Οι Μακρονησιώτες κύριε Κασσελάκη δεν οραματίστηκαν έναν κόσμο με ηλεκτρονικούς πλειστηριασμούς, ούτε τη βαρβαρότητα των μνημονίων, ούτε τα ΜΑΤ, ούτε την αμερικανοφροσύνη. Αυτά είναι τα οράματα και οι πράξεις του κόμματος που θέλετε να γίνετε πρόεδρος. Η Μακρόνησος είναι το θανατονήσι των θυσιών και των αγώνων και δεν χωράει στην ύλη του πολιτικού μάρκετινγκ. Τώρα τί καταλαβαίνετε εσείς από όλα αυτά, είναι δικό σας θέμα».