Πριν το GP της Μαλαισίας, η Honda παρουσίασε ένα προστατευτικό παρέμβυσμα στην καλωδίωση που μεταφέρει τα σήματα από τον αισθητήρα του πίσω τροχού στο traction control της RC213V.
Κι αυτό σε μια προσπάθεια να αποκλείσει την επανάληψη περιστατικών όπως αυτό που οδήγησε στην πτώση και εγκατάλειψη του Dani Pedrosa, στον 6ο γύρο του Grand Prix Motorland Aragon.
Το πόσο ευαίσθητος είναι αυτός ο εξοπλισμός φάνηκε από το ότι η καλωδίωση κόπηκε, όπως φαίνεται στη σχετική φωτογραφία, επειδή απλά την άγγιξε ο βραχίοντας του Marc Marquez.
Το συμβάν κόστισε στο Marquez έναν βαθμό ποινής και στη Honda 25 βαθμούς από τη βαθμολογία του πρωταθλήματος κατασκευαστών.
Η Honda δήλωσε ότι έχει ενσωματώσει στην CPU ρουτίνες ανάγκης, ώστε αν κάτι δεν πάει καλά με το traction control, το σύστημα να λειτουργήσει σε safe-mode.
Όμως στην προκειμένη περίπτωση η safe-mode άργησε πολύ να ενεργοποιηθεί, οπωσδήποτε αρκετά για να πέσει μόλις άνοιξε το γκάζι ο Dani, απροστάτευτος από το traction control.
Καθυστέρηση δευτερολέπτων στον κόσμο των μικροεπεξεργαστών είναι μια αιωνιότητα και απλά σημαίνει ότι ο προγραμματισμός δεν ήταν σωστός.
Έτσι, όπως φαίνεται στη δεύτερη φωτογραφία, από το Grand Prix της Μαλαισίας και εφεξής οι RC213V χρησιμοποιούν το εικονιζόμενο προστατευτικό της καλωδίωσης. Η Dorna μάλιστα προτρέπει όλους τους κατασκευαστές να χρησιμοποιήσουν κάποιο παρόμοιο μηχανισμό ασφαλείας στο σημείο αυτό.