«Ξέρω πως έχω έναν παλιό κινητήρα με κάμποση ζωή ακόμη, αλλά δεν ξέρω αν βγάζει τρεις αγώνες», παραδέχτηκε ο Nicky Hayden το απόγευμα της Κυριακής στη συνέντευξη Τύπου.
Μετά την καταστροφή του κινητήρα της Desmosedici στο GP της Μαλαισίας, ο Αμερικανός βρίσκεται σε δύσκολη θέση. Το προηγούμενο βράδυ οι μηχανικοί του είχαν περάσει στη μοτοσυκλέτα τον πιο φρέσκο από τους 5 κινητήρες του, αλλά μόλις στον 8ο γύρο αυτός παρέδωσε το πνεύμα μπροστά στην κεντρική κερκίδα.
Όταν ρωτήθηκε για την κατάσταση των υπόλοιπων κινητήρων του, είπε πως η ομάδα θα ανέλυε τα δεδομένα των ωρών λειτουργίας, αλλά παραδέχτηκε πως δεν μπορεί να αποκλείσει την πιθανότητα να ξεκινήσει κάποιον από τους επόμενους αγώνες από την ευθεία των πιτ. Αυτή είναι η ποινή για τη χρήση ενός πρόσθετου κινητήρα από τους 5 που επιτρέπονται ανά σεζόν σε κάθε αναβάτη.
«Ήταν ο πιο φρέσκος μου κινητήρας, ατυχία…» ξανάπε ο Nicky. «Αυτόν τον καιρό δεν προλαβαίνουμε να πάρουμε ανάσα από τα όσα συμβαίνουν. Στο Philip Island θα αναγκαστώ να χρησιμοποιήσω κάποιον από τους παλιότερους κινητήρες αλλά έχουν όλοι πολλά χιλιόμετρα».
«Η εκκίνηση από την ευθεία των πιτ είναι μια πιθανότητα, αλλά φυσικά πρώτα θα πρέπει να δούμε τι ακριβώς έχουμε».
«Πλησιάζοντας το Smith στην τελευταία στροφή άκουσα κάτι θορύβους, αλλά ήμασταν τόσο κοντά που νόμισα ότι προέρχονταν από τη δική του μοτοσυκλέτα. Όταν όμως άνοιξα το γκάζι μέσα στη στροφή είδα ότι κάπνιζε, ότι είχε τελειώσει».
«Τον ελέγξαμε στο pit box αλλά δεν έχουμε όλα τα εργαλεία για να τον εξετάσουμε διεξοδικά, γι’ αυτό τον στείλαμε πίσω στη Μπολόνια, να μάθουμε τι συνέβη».
«Θα είναι κρίμα να ξεκινήσει στο Phillip Island από τα πιτ, μου αρέσει τόσο πολύ αυτή η πίστα…» συμπλήρωσε ο Nicky, που πλέον θα πρέπει να εύχεται να τελειώσει το ταχύτερο δυνατό η τελευταία του αυτή χρονιά με τη Ducati.
Φεύγει ο Αμερικανός, αλλά το μέλλον του δεν είναι ακόμη ξεκάθαρο. Δεν έχει υπογράψει ακόμη με κανέναν, αλλά πιστεύεται ότι θα οδηγήσει για την Power Electronics, είτε φύγει ο Espargaro, είτε μείνει.
Όμως η μεταγραφή του Dall’ Ignia στη Ducati έχει περιπλέξει την κατάσταση. Ο Jorge «Aspar» Martinez (ιδιοκτήτης της ομάδας Power Electronics Aspar Team), δεν νιώθει πλέον βέβαιος για το βαθμό υποστήριξης της Aprilia.
Ο ισπανός μάνατζερ θα ήθελε να τρέξει η ομάδα του χρόνου με τη Honda RC1000R παραγωγής, όμως έχοντας χάσει τη χορηγία της Power Electronics, δύσκολα να βρει τα χρήματα που χρειάζονται για να αγοράσει τις μοτοσυκλέτες από το HRC.