Είναι πλέον επίσημο. Ο Nicky Hayden δεν θα αγωνίζεται το 2014 με τη Ducati Corse στα MotoGP.
Μετά από πέντε χρόνια συνεργασίας, ο Αμερικανός πληροφορήθηκε κατά τη διάρκεια του γερμανικού GP στο Sachsenring ότι η ομάδα δεν προτίθεται να του ανανεώσει το συμβόλαιο.
Ο Hayden, παγκόσμιος πρωταθλητής 2006 με την Honda, θα ήθελε να συνεχίσει στα MotoGP, αλλά η Ducati έχει άλλη γνώμη. Το εργοστάσιο τον θέλει, αλλά σε άλλο πόστο.
Πιθανότατα θα τού ζητήσει να οδηγήσει στο παγκόσμιο Superbike την Panigale 1199R, θεωρώντας ότι η μεγάλη του εμπειρία γύρω από το ανθρακονημάτινο μη-πλαίσιο μπορεί να της αποφέρει καλύτερα αποτελέσματα.
Ο καλύτερος φετινός τερματισμός του Hayden είναι μια 5η θέση στο γαλλικό GP και μια 6η στο ιταλικό. Στα 5 χρόνια με τη Ducati ο καλύτερος τερματισμός του ήταν μια 3η θέση.
Ο Αμερικανός ήταν ωστόσο πρότυπο επαγγελματία, συμμετέχοντας διαρκώς σε προωθητικά event, κάνοντας συνεχώς δημόσιες σχέσεις και σηκώνοντας στους ώμους του μεγάλο μέρος της διαφημιστικής καμπάνιας της Ducati στις ΗΠΑ, οι οποίες αποτελούν τη σημαντικότερη αγορά για την εταιρεία της Μπολόνια.
Παλιότερα, σε συνέντευξή τους στο crash.net ο Hayden είχε πει: «Λατρεύω την ομάδα, η μοτοσυκλέτα μού αρέσει και πιστεύω πως τελικά θα καταφέρουν να τη βελτιώσουν και να επιστρέψουν στις νίκες και βέβαια θα ήθελα πολύ να είμαι “παρών” όταν αυτό συμβεί. Θέλω να μείνω στα MotoGP».
Όμως μετά την κρυάδα στο Sachsenring ο Hayden εξομολογήθηκε: «Έχω ήδη δεχτεί προτάσεις από ομάδες των Superbike και βέβαια ενδιαφέρομαι. Φυσικά θα προτιμούσα να παραμείνω στα MotoGP με μια καλή ομάδα και μια καλή μοτοσυκλέτα, αλλά για την ώρα αυτό δεν φαίνεται δυνατό. Θέλω να συνεχίσω τους αγώνες, οπότε πρέπει να κοιτάξω και αλλού».
Η σέλα του Hayden μένει λοιπόν κενή για το 2014, αναζωπυρώνοντας τα σενάρια που θέλουν τον Crutchlow να μετακινείται στη Ducati Corse του χρόνου. Τα δύο μέρη συζητούσαν σοβαρά ήδη πέρσι το καλοκαίρι, όμως χωρίς καμία προειδοποίηση οι Ιταλοί διέκοψαν τις συζητήσεις και ανακοίνωσαν την υπογραφή συμβολαίου με το Dovizioso, τραυματίζοντας τη σχέση τους.
Οι μεγάλες αλλαγές που επέφεραν φέτος στην ομάδα οι νέοι γερμανοί ιδιοκτήτες, ίσως καταστήσουν ευκολότερη την επαναπροσέγγιση των δύο μερών.
Ο Crutclow πιστεύει ότι χωρίς εργοστασιακή μοτοσυκλέτα κανείς δεν μπορεί να διεκδικήσει νίκη και τίτλο στα MotoGP και γι’ αυτό πιέζει εδώ και δύο χρόνια την Yamaha να του δώσει θέση στην εργοστασιακή ομάδα.
Η περσινή πρόσληψη του Rossi αντί εκείνου έσκαψε ένα χάσμα ανάμεσα στον Άγγλο και το ιαπωνικό εργοστάσιο, το οποίο δεν φαίνεται να καλύπτεται, παρά τις κάποιες πρόσφατες προσεγγίσεις με καλή διάθεση.
Στην πραγματικότητα είναι σχεδόν βέβαιο ότι ο Crutchlow θα φύγει, καθώς η Yamaha αρνείται να του προσφέρει εργοστασιακή μοτοσυκλέτα και υποστήριξη, όπως κάνει η Honda με τον Bradl.
Κι όλα αυτά ενώ ο ιδιοκτήτης της Tech3, o γάλλος Hervé Poncharal τον θέλει πολύ. Διότι εκτός των εξαιρετικών φετινών αποτελεσμάτων, ο Άγγλος έχει και μια πολύ ιδιαίτερη σχέση με τα ΜΜΕ, προσφέροντας στην ομάδα πληθωρική δημοσιότητα.