Οι φωτογραφίες της πλέον σύγχρονης έκδοσης της αναμενόμενης νέας Suzuki MotoGP εμφανίστηκαν ξανά -κατά σύμπτωση- στο αμερικάνικο Cycle World. Σύμφωνα με το άρθρο που συνοδεύει τις φωτογραφίες, η μοτοσυκλέτα δοκιμάζεται εντατικά στην πίστα Motegi.
Υπάρχουν πολλές αλλαγές σε σχέση με την πρώτη έκδοση που είχαμε δει πριν έναν χρόνο σε μία φωτογραφία του ίδιου περιοδικού. Νέο πλαίσιο και νέα πλαστικά δίνουν σημαντικά μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις, το ψαλίδι έχει ανασχεδιαστεί επίσης και η εξάτμιση τώρα καταλήγει σε μονό τελικό.
Στο άρθρο του Cycle World ο σεβάσμιος Kevin Cameron κάνει μια γοητευτική τεχνική ανάλυση που δεν βασίζεται μόνον στις φωτογραφίες αλλά και σε εσωτερικές πληροφορίες τις οποίες φαίνεται να διαθέτει.
Σύμφωνα με όσα γράφει, η μοτοσυκλέτα φορά έναν τετρακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με στρόφαλο crossplane (αλά Yamaha M1) ώστε να μιμείται τον κύκλο λειτουργίας ενός V4. Το σύστημα εξαγωγής καυσαερίων έχει αλλάξει, αφού από 4 σε 2 σε 1, έχει γίνει πλέον 4 σε 1.
Στο ανασχεδιασμένο ψαλίδι έχει υπολογιστεί περισσότερη ευκαμψία και έχει πολύ καλύτερο φινίρισμα, πράγμα που ίσως σημαίνει ότι έχει πλησιάσει την τελική του μορφή.
Εμείς οι υπόλοιποι θα γνωρίσουμε τη μοτοσυκλέτα στις επίσημες δοκιμές ΜοtoGP της Βαρκελώνης, στα μέσα Ιουνίου. Πιθανολογείται ότι αναβάτης θα είναι ο Randy de Puniet και ότι την προσπάθεια της Suzuki θα διεκπεραιώνει η ομάδα Aspar, καθώς η ίδια δεν μπορεί να κατεβάσει δική της ομάδα. Πάντως άλλες πληροφορίες θέλουν την ομάδα να χειρίζεται ο Davide Brivio, πρώην μάνατζερ του Valentino Rossi στην Yamaha, πριν πάει στην Ducati.
Δεν είναι γνωστό πώς θα ονομάζεται το πρωτότυπο. Το GSV-R χρησιμοποιείται ακόμη σε όλα τα σχετικά άρθρα, αλλά λογικά το «V» θα πρέπει να απομακρυνθεί, καθώς πλέον ο κινητήρας είναι εν σειρά.