Ήταν μια τρέλα! Ένας τρομερός αγώνας, που φάνηκε από την αρχή -πριν ακόμα αρχίσει- πως θα έχει σασπένς, καθώς κηρύχθηκε βρόχινος, λίγα λεπτά πριν την εκκίνησή του. Τότε όλοι μπήκαν για να αλλάξουν ελαστικά εκτός από τον Μίλερ. Οι οργανωτές δεν ήξεραν τι να κάνουν, αφού οι κανονισμοί έλεγαν πως αυτοί που βγήκαν να αλλάξουν λάστιχα, πρέπει να ξεκινήσουν τελευταίοι… Με μια λύση ανάγκης, οι υπόλοιποι -εκτός του Μίλερ- οδηγοί ξεκίνησαν μετά την τελευταία θέση του αγώνα… κάπου 50 μέτρα πίσω του. Στη διαδικασία της εκκίνησης ο Μάρκεθ αντιμετώπισε πρόβλημα με τη μοτοσυκλέτα του, καθώς του έσβησε. Για να τη βάλει μπροστά, κινήθηκε ανάποδα από τη φορά της πίστας. Τέλος πάντων ο αγώνας ξεκίνησε… Ο Μάρκεθ… σεληνιασμένος τους πέρασε όλους και έφτασε τον Μίλερ, τον πέρασε και αυτόν και όταν άρχισε να απομακρύνεται, οι κριτές του επέβαλαν μια ποινή διέλευσης από τα πιτς (για την κίνηση ανάποδα από τη φορά της πίστας), η οποία του κόστισε 22 δευτερόλεπτα και τον έριξε στην 19η θέση. Μπροστά είχε δημιουργηθεί ένα τρενάκι τεσσάρων οδηγών, με τους Μίλερ, Ρινς, Ζαρκό και Κράτσλοου να παλεύουν για την πρώτη θέση. Ο Μάρκεθ άρχισε να περνά τους πάντες με καταιγιστικό ρυθμό, ακροβατώντας στα όρια του ευ αγωνίζεσθαι. Χτύπησε τον Αλέις Εσπαργκαρό και «τζαρτζάρισε» σχεδόν όλους από αυτούς που πέρασε, με αποκορύφωμα το χτύπημα στον Βαλεντίνο Ρόσι, τον οποίο οδήγησε μάλιστα σε πτώση. Μπροστά, η σειρά «καθάρισε» με τον Κράτσλοου να περνά πρώτος, με τον Ζαρκό να τον πιέζει και τον εξαιρετικό Ρινς να παρακολουθεί και να καιροφυλακτεί μήπως κάποιος από τους δύο κάνει λάθος. Ο Μίλερ δεν άντεξε την πίεση και από ένα λάθος έμεινε τέταρτος. Ο Κράτσλοου τελικά κατάφερε να νικήσει, με τον Ζαρκό να μην μπορεί για άλλη μια φορά να γευτεί τη χαρά της νίκης και να μένει δεύτερος. Τελικά τρίτος τερμάτισε ο Ρίνς με τον Μίλερ τέταρτο και πέμπτο… τον απίστευτα γρήγορο Μάρκεθ. Με το τέλος του αγώνα ο παγκόσμιος πρωταθλητής δέχθηκε ποινή 30 δευτερολέπτων (για την αντιαθλητική του συμπεριφορά) και έπεσε τελικά 18ος. Πηγή: gazzetta.gr