Το θέμα με τον πρώτο καρπό της συνεργασίας μεταξύ BMW Motorrad και της ινδικής TVS αναμένεται εδώ και καιρό, με διάφορες πληροφορίες και φωτογραφίες του πρωτοτύπου κατά την εξέλιξή του να διαρρέουν συχνά πυκνά. Μέχρι τώρα ωστόσο δεν είχαμε μια επίσημη επιβεβαίωση για το ποιόν αυτής της μοτοσικλέτας.
Αυτή δόθηκε από τον πρόεδρο και CEO της BMW Motorrad, Stephan Schaller, ο οποίος κατά τη διάρκεια συνέντευξής του στο περιοδικό Australian Motorcycle News (AMCN) επιβεβαίωσε πως η αρχή θα γίνει από έναν μονοκύλινδρο κινητήρα κάτω των 500 κ.εκ., βάζοντας τέλος στις φήμες που ήθελαν το Κ03 να είναι πιθανώς και δικύλινδρο.
Όσον αφορά στον κυβισμό του κινητήρα δεν ξεκαθάρισε κάτι, ωστόσο η συγγενής εμφάνιση της δοκιμαζόμενης μοτοσικλέτας με το περσινό πρωτότυπο Draken της TVS υπονοεί αρκετά.
Εκείνο φορούσε ένα μονοκύλινδρο 250 κ.εκ. της TVS, ωστόσο από τη στιγμή που γνωρίζουμε πως ο κινητήρα θα είναι νέος και εξελίσσεται από τη BMW εύλογα περιμένουμε τη χωρητικότητά του να ανέβει στα 300 κ.εκ., καθώς εκεί βρίσκεται όλος ο ανταγωνισμός στις ευρωπαϊκές αγορές, όπου σίγουρα θα θέλει η BMW να εισβάλλει δυναμικά καθώς δεν έχει ως τώρα μοτοσικλέτα κάτω των 650 κ.εκ..
Παράλληλα εξήγησε πως η μοτοσικλέτα έχει σχεδιαστεί 100% από τη BMW, δίχως να αποκλείει την κοινή χρήση του από τους δύο εταίρους της συμφωνίας.
Δηλαδή πιθανότατα θα δούμε και μοντέλα της TVS με τον ίδιο κινητήρα, προφανώς προς διάθεση σε αγορές όπου το όνομα της ινδικής εταιρείας έχει μεγάλη βαρύτητα.
Περιμένουμε να δούμε τη νέα αυτή μοτοσικλέτα το ερχόμενο φθινόπωρο.
Πηγή: mototriti.gr