Πέρυσι η αγγλική Hesketh άρχισε να διαθέτει τη συλλεκτική μοτοσικλέτα «24», μια γυμνή κατασκευή γύρω από έναν θηριώδη X-wedge V2 1.950 κ.εκ. της αμερικανικής S&S.
Προορισμένη να κυκλοφορήσει μόνο σε 24 κομμάτια, αυτή ουσιαστικά είναι η πρώτη μοτοσικλέτα της αγγλικής εταιρείας από τη δεκαετία του 80.
Παρά την αλμυρή τιμή των 47.000 ευρώ και την πρότερη ανυπαρξία της εταιρείας για σχεδόν 30 χρόνια, οι πωλήσεις του 24 πήγαν πάρα πολύ καλά και ήδη 16 έχουν πωληθεί στον τυχερούς (όσο και ευκατάστατους) ιδιοκτήτες τους.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο διευθυντής και ιδιοκτήτης της Hesketh, Paul Sleeman εκφράζει τη βεβαιότητά του πως σύντομα θα εξαφανιστούν και οι οκτώ εναπομείνασες μοτοσικλέτες, γι’ αυτό και ήδη η εταιρεία σχεδιάζει την επόμενη κατασκευή της. Μάλιστα κάνουν πολύ μεγάλα όνειρα: «Η 24 είναι σα μια Aston Martin. Τώρα δουλεύουμε πάνω σε μια Bugatti Veyron».
Κατά τα λεγόμενα του αφεντικού, η επόμενη Hesketh αναμένεται εντός του 2016 και θα είναι πολύ πιο ακριβή από τα 47 χιλιάρικα που ζητά το 24. Αν μάλιστα θέλει να σταθεί επάξια στον παραλληλισμό με Veyron που έκανε ο κύριος Sleeman, θα πρέπει να γράψει το όνομά της στα τεφτέρια της ιστορίας τσακίζοντας μερικά ρεκόρ.
Το όνομα Hesketh είναι πολύ γνωστό στους φίλους της F1, καθώς η ομάδα ιδιοκτησίας του λόρδου Hesketh τη δεκαετία του 1970 ήταν μια από τις πρωταγωνιστικές ομάδες του πρωταθλήματος. Το 1982 έφτιαξε την πρώτη της μοτοσυκλέτα, μια γυμνή V2, 1.000 κ.εκ. που αναμενόμενα ονομάστηκε V1000 και κυκλοφόρησε σε 150 κομμάτια μόνο. Έκτοτε η Hesketh παρέμεινε στην αφάνεια, επιπλέοντας μόνο για να παρουσιάσει σπέσιαλ εκδόσεις της V1000 σε πολύ μικρό αριθμό παραγωγής (Vampire, Kingswood) ή να δείξει κάποια πρωτότυπα που ποτέ δεν έμελλε να παραχθούν (Vortan 1100, Vulcan 1200).
Ώσπου το 2014 ήρθε η μοτοσικλέτα με έναν επετειακό χρωματισμό και τον αγωνιστικό αριθμό 24 του μονοθεσίου Hesketh Cosworth 308B με το οποίο ο James Hunt πήρε την πρώτη του νίκη στη F1 το 1975.
Πηγή: mototriti.gr