Η εξέλιξη στα τρίτροχα scooter έρχεται από τη Yamaha και επαναπροσδιορίζει τους όρους του παιχνιδιού.
Στο βωμό της ασφάλειας, καθώς τα τρίτροχα scooter «δεν πέφτουν ποτέ», γινόταν αποδεκτό το μεγαλύτερο βάρος και εξ αυτού οι μειωμένες επιδόσεις στο είδος αυτό. Στο Tricity της Yamaha, αυτό το σκεπτικό τίθεται εκτός θέματος καθώς το βάρος του είναι ανάλογο ενός συμβατικού scooter.
Μαζί με την εξέλιξη έρχονται και νέες ορολογίες, καθώς η κατηγορία αυτή των scooter χαρακτηρίζεται ως LMW -Multi Leaning Wheel- που σημαίνει ότι όλοι οι τροχοί του παίρνουν κλίση.
To Tricity απευθύνεται σε μεγάλο εύρος οδηγών, από τους συμβατικούς λάτρεις των scooter, οδηγούς που επιστρέφουν στη μοτοσυκλέτα μετά από χρόνια και θέλουν κάτι ασφαλές για τα πονεμένα από τα νιάτα τους κόκαλα, κυρίως όμως σε όσους ξεκινούν τώρα την καριέρα τους με το μαγικό κόσμο της μοτοσυκλέτας.
Η λογική και οι σχεδιαστικές επιλογές που έδωσαν ζωή στο Tricity ακολούθησαν εντελώς διαφορετική λογική από τα μέχρι τώρα «συμβατικά» τρίτροχα της αγοράς, τα MP3 της Piaggio και τα Quadro.
Το αποτέλεσμα είναι αυτό που κάνει το Tricity μοναδικό στο είδος του και όχι μόνο: είναι σχεδόν 100 κιλά ελαφρύτερο από εκείνα, εξαιρετικά πιο συμπαγές σε διαστάσεις και με μεγαλύτερης διαμέτρου τροχούς.
Με αυτά τα χαρακτηριστικά έχει να επιδείξει μεγαλύτερη ευελιξία και ευκολία χρήσης στην καθημερινότητα, άνεση, οδική συμπεριφορά αλλά και χαμηλότερη κατανάλωση.
Με βάρος στα 150 κιλά ζυγίζει όσο ένα συμβατικό scooter 125 κ.εκ. μεσαίων διαστάσεων κι αυτό παρότι έχει έναν τροχό παραπάνω.
Ο κινητήρας είναι τετράχρονος μονοκύλινδρος 125 κ.εκ. υγρόψυκτος με 4 βαλβίδες βασισμένος σε εκείνον των Xenter. Αντίστοιχα ελαφρύς όσο και αποδοτικός, με τις μικρές του διαστάσεις αφήνει περιθώρια για αποθηκευτικό χώρο κάτω από τη σέλα του οδηγού ικανό να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος.
Τη μεγαλύτερη έκπληξη πάντως σχετικά με το Tricity, την επιφυλάσσει η Yamaha στην ανακοίνωση της τιμής. Θα κοστίζει κάτω από 4.000 ευρώ, τιμή σημαντικά χαμηλότερη από του σημερινού ανταγωνισμού των τρίτροχων και πολύ κοντά στο κόστος των συμβατικών δίτροχων scooter.
Το Tricity παρουσιάστηκε επίσημα στην έκθεση του Μιλάνου και πλέον «τρέχει» να προλάβει τη διάθεση του στην αγορά πριν το φετινό καλοκαίρι.