Το καινοτόμο 4ροδο σκούτερ της Quadro, το πρώτο παγκοσμίως scooter με 4 τροχούς, βρίσκεται πλέον στην παραγωγή. Το νέο όχημα έρχεται και φέρνει την επανάσταση στην καθημερινή μετακίνηση.
Αν πρέπει να ενταχθεί σε μια κατηγορία, θα το αποκαλούσαμε scooter, λόγω του σχεδιασμού και τη χρήσης του. Όμως το Quadro4 είναι κάτι περισσότερο απ’ αυτό.
Αποτελεί ουσιαστικά τη γέφυρα, μεταξύ μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου, διατηρώντας τα κυρίαρχα χαρακτηριστικά από κάθε ένα: έχει 4 τροχούς αλλά γέρνει σα μοτοσυκλέτα.
Θα μπορούσε να εκληφθεί ως μετάλλαξη ενός από τα δύο είδη, γονιδιακή παρέμβαση με σκοπό την παραγωγή ενός νέου «είδους», ωστόσο αποτελεί μια αυτόνομη όσο και καινοτόμα έκφραση στις επιλογές της μετακίνησης. Ωστόσο αν έπρεπε να το τοποθετήσουμε σε μία κατηγορία, αυτή θα ήταν περισσότερο εκείνη των mega scooter παρά των αυτοκινήτων.
Χάρη στους 4 τροχούς 14″, τις συμπαγείς διαστάσεις, το χαμηλό κέντρο βάρους και την ευκινησία του, το Quadro4 είναι κατάλληλο για άνδρες και γυναίκες, για νέους και ενήλικες, για έμπειρους και αρχάριους οδηγούς.
Αποτελεί ένα φιλόδοξο σχέδιο εξέλιξης, βγαλμένο από τη φαντασία και τη δημιουργικότητα μιας ομάδας σχεδιαστών, που είχαν την ευρηματικότητα να προβλέψουν μία σημαντική εξέλιξη στο χώρο της μετακίνησης.
Είναι εξοπλισμένο με ένα νέο 4-βάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα 346cc, με αυτόματη μετάδοση (CVT) και διαφορικό για την ανεξάρτητη κίνηση των 2 πίσω τροχών την οποία αναλαμβάνουν ιμάντες και όχι αλυσίδα. Διαθέτει δε δύο αντικραδασμικούς άξονες στο στρόφαλο για ελαχιστοποίηση των κραδασμών, ενώ η τροφοδοσία γίνεται με σύστημα ψεκασμού.
Ο κινητήρας είναι κεντρικά τοποθετημένος στο πλαίσιο του scooter, ώστε να επιτύχει την ιδανική κατανομή βάρους. Σχεδιασμένος με στόχο να συνδυάσει επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και αξιοπιστία, αλλά και την ευκολία στη χρήση με το αυτόματη μετάδοση. Αποδίδει 30 HP στις 7.500 σαλ και 2,5 kgm ροπής στις 5.000 σαλ, ενώ η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ είναι 15 λίτρα, δίνοντας στο Quadro4 αυτονομία που φτάνει τα 300 χιλιόμετρα.
Το βάρος του (κενό) φτάνει τα 257 κιλά δείχνοντας ότι έχει γίνει προσπάθεια να παραμείνει χαμηλά, καθώς παρά τα πρόσθετα στοιχεία και τους 4 τροχούς, δεν ξεπερνά αισθητά το βάρος ενός συμβατικού mega scooter 2 τροχών.
Επιτρέπει και στους 4 τροχούς να προσαρμόζονται διαρκώς στην επιφάνεια του δρόμου χωρίς να απαιτείται ιδιαίτερη οδηγική εμπειρία, εξασφαλίζοντας έτσι μια σταθερή και άνετη οδήγηση ακόμα και σε καταστάσεις που θα έθεταν ένα όχημα εκτός ισορροπίας (π.χ. σαμαράκια δρόμου και λακκούβες, ράγες, ξαφνικά εμπόδια κτλ.).
Το Quadro4 διαθέτει τέσσερα συνδυασμένης λειτουργίας δισκόφρενα, διαμέτρου 240mm, εξασφαλίζοντας αποτελεσματικό και ασφαλές φρενάρισμα. Σε στάση μπορεί να σταματήσει υπό γωνία ακόμη και σε ανισόπεδες επιφάνειες χωρίς να επηρεάζεται η ισορροπία του σκούτερ.
Με αυτόν τον τρόπο, είναι δυνατή η μετακίνηση μέσα σε μικρούς χώρους στάθμευσης, π.χ. ανάμεσα σε δύο αυτοκίνητα σε ένα μικρό γκαράζ. Ένα χειρόφρενο, στη δεξιά πλευρά του Quadro4, μπορεί να χρησιμοποιηθεί όταν το σκούτερ έχει τελικά σταθμεύσει.
Ο αποθηκευτικός χώρος κάτω από τη σέλα μπορεί να φιλοξενήσει ένα full-face κράνος, ενώ υπάρχει και μια παροχή ρεύματος 12-volt, για τη σύνδεση ηλεκτρονικών συσκευών. Μια ακόμη παροχή 12-volt βρίσκεται στο εσωτερικό του μπροστινού αποθηκευτικού χώρου που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη σύνδεση συσκευών όπως GPS ή τη φόρτιση κινητού. Ένας επιπλέον χώρος αποθήκευσης στο μπροστινό τμήμα του, μπορεί να δεχθεί μικρά αντικείμενα.
Δείτε το promo video του Quadro4…