Τόση είναι η λαχτάρα του Ισπανού να αλλάξει ομάδα, σύμφωνα τουλάχιστον με την ισπανική ιστοσελίδα Motocuatro.com, που σκεφτόταν να τα πληρώσει από την τσέπη του.
Ο Aleix -που δύο χρόνια έχει εντυπωσιάσει, όντας ο ταχύτερος αναβάτης της νεκρής πλέον κατηγορίας CRT-, θέλει μια καλύτερη μοτοσυκλέτα για να πάρει και τα αποτελέσματα που του αξίζουν. Και πιστεύει πως αυτή η μοτοσυκλέτα είναι η μη-εργοστασιακή Yamaha M1 με την οποία θα αγωνιστεί το 2014 η NGM Forward Racing.
Η NGM Forward έχει ήδη ανακοινώσει ότι του χρόνου θα νοικάσει δύο YZR-M1 «παραγωγής» και ότι θα ήθελε πολύ να έχει στις τάξεις της τον Espargaro σαν αναβάτη.
Αυτός όμως έχει συμβόλαιο για έναν ακόμη χρόνο με την ομάδα Power Electronics Aspar. Ειδικός όρος του προβλέπει ότι αν ολοκληρώσει τη σαιζόν ως καλύτερος αναβάτης CRT (απόλυτα σίγουρη κατάληξη, εκτός κι αν τραυματιστεί…) τότε το συμβόλαιο ανανεώνεται αυτόματα για ένα χρόνο.
Για να σπάσει λοιπόν το συμβόλαιό του, ο Espargaro θα πρέπει να «σκάσει» 600.000 στην Aspar. Όμως όλα τα εμπλεκόμενα μέρη συζητούν καλοπροαίρετα και όπως φαίνεται ο Aspar Martinez δεν θα έχει τελικά αντίρρηση να κατεβάσει το κόστος εξαγοράς στις 400.000 ευρώ.
Εξίσου «ευδιάθετη» είναι κατά την ισπανική ιστοσελίδα και η ομάδα Forward Racing να πληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του ποσού αυτού σε βάθος διετίας (τέτοιο είναι και το συμβόλαιο που προτείνει στον Espargaro).
Τελικά ο Aleix θα χρειαστεί να καταβάλλει κάπου 100.000 ευρώ από την τσέπη του κάτι που μπορεί να θεωρήσει ως μια πολύ καλή επένδυση για το μέλλον του.
Η Yamaha έχει δώσει διαβεβαιώσεις ότι η Μ1 που θα παραδώσει θα έχει την ίδια απόδοση με τις δορυφορικές της Tech3, αλλά με 24 λίτρα στο ρεζερβουάρ και ενιαία μονάδα ECU από την Magneti Marelli.