Ο Λένον χρησιμοποιούσε το Monkey του για να τριγυρίζει στο Τίτενχερστ Παρκ, το τεράστιο κτήμα του στο Σάρεϊ, όπου έζησε από το 1969 ως το 1971. Ήταν η περίοδος που διαλύθηκαν οι Μπητλς. Τον Αύγουστο του ’71 ο Λένον μετακόμισε με τη Γιόκο Όνο στη Νέα Υόρκη και το Ζ50 μπήκε στο γκαράζ.

Ο «μπόμπος» του ήταν  ένα Honda «Trail Bike» Ζ50Α (XUC 91H) με μονοκύλινδρο, τετράχρονο, αερόψυκτο κινητήρα 49 κυβικών (από το «παπί»), ο οποίος απέδιδε σχεδόν δύο ίππους στις 5.500 σαλ.

lelerio2

Είναι σε πλήρη λειτουργική κατάσταση και διατίθεται μαζί με το βιβλίο σέρβις και επίσημη επιστολή της Χόντα που βεβαιώνει το έτος κατασκευής του.

Το 1971 αγοράστηκε από τον Χένρι Γκράχαμ, ιδιοκτήτη του τοπικού γκαράζ Motor Cycle City. Αυτός αργότερα την ίδια χρονιά το μεταπώλησε στον σημερινό ιδιοκτήτη του Τζον Χάρινγκτον, ο οποίος το πουλάει με πλειστηριασμό.

lelerio3

Ο Χάρινκτον που επιβεβαίωσε την προέλευση και το ιστορικό του Μάνκι μόλις το 2011, είχε σύμφωνα με δημοσίευμα των The Times αρνηθεί να το πουλήσει αντί 90.000 λιρών εκείνη τη χρονιά.

Από τότε έχει επιδείξει το ιστορικό μοτοσυκλετάκι πολλές φορές τα τελευταία 47 χρόνια σε διάφορα θεάματα ή εκθέσεις.

lelerio4

Οι ειδικοί του Οίκου H&H Classics που θα το εκπλειστηριάσει εκτιμούν πως «θα πιάσει» τουλάχιστον 30 χιλιάδες λίρες Αγγλίας. Ο πλειστηριασμός θα λάβει χώρα στις 4 Μαρτίου στο Εθνικό Μουσείο Μοτοσυκλέτας στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας.

lelerio5

Ο Μαρκ Μπράιαν, Υπεύθυνος Πωλήσεων Τμήματος Μοτοσυκλετών για την H&H Classics, δήλωσε για το σπάνιο δίτροχο: «Φυσικά και είμαστε ενθουσιασμένοι διότι μάς εμπιστεύθηκαν με την ανάδειξη και πώληση αυτής της μοτοσυκλέτας με την πολύ ιδιαίτερη προέλευση».

lelerio6