Από την αρχή του αγώνα όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στον Βαλεντίνο και στο τι θα μπορούσε να κάνει, παρά το εγχειρισμένο του πόδι.
Με το σβήσιμο των κόκκινων φώτων, ο Λορένθο ήταν αυτός που έκανε την καλύτερη εκκίνηση, περνώντας τον Βινιάλες και αφήνοντας τον Ρόσι 3ο. Οι πρώτοι γύροι πέρασαν σε προσεκτικό ρυθμό από όλους, ιδίως αυτούς που είχαν σκληρό πίσω ελαστικό, καθώς τα σκληρά ελαστικά θέλουν τουλάχιστον ένα γύρο σε ρυθμό αγώνα, για να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας. Από τους πρώτους οδηγούς μόνο ο Λορένθο είχε μαλακό πίσω ελαστικό και ο Πεδρόσα μεσαίο. Όλοι οι άλλοι είχαν σκληρό και έτσι έπρεπε να είναι προσεκτικοί.
Παρ’ όλα αυτά, ο Ρόσι έδειξε πως βρισκόταν σε μια πολύ καλή μέρα και σχεδόν αμέσως πέρασε τον Βινιάλες και ανέβηκε 2ος. Μέσα στους επόμενους γύρους και ο Μάρκες -με τον Ντοβιτσιόζο εμπρός του- κατάφερε να περάσει τον Βινιάλες και μαζί με τους Ρόσι και Λορένθο δημιούργησαν ένα γκρουπ που ξέφυγε από τους υπόλοιπους 2 ολόκληρα δευτερόλεπτα.
Ωστόσο ο ρυθμός ήταν αργός στο 1.49+ και έτσι πέρασε το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Σε κάποια στιγμή ο Μάρκες πέρασε τον Ντοβιτσιόζο και για μερικούς γύρους άλλαξαν τις θέσεις τους 2-3 φορές, καθώς ο Μάρκες ναι μεν περνούσε μπροστά, αλλά έχανε τα φρένα ή έβγαινε εκτός πίστας και έτσι άφηνε τον Ντόβι να περάσει ξανά εμπρός.
Κάποια στιγμή βέβαια, ο Μάρκες πέρασε εμπρός και άρχισε μανιωδώς να κυνηγά τους 2 πρώτους. Ο Ρόσι όσο ήταν πίσω από τον Λορένθο έδειχνε δυνατός και σίγουρος. Μόλις ο Μάρκεζ τους έφτασε, έκανε ένα μαγικό και τους πέρασε και τους δύο με μιά κίνηση στα φρένα! Αν και πολύ εντυπωσιακό ήταν και πολύ αισιόδοξο καθώς έχασε τα φρένα και έπεσε ξανά 4ος!
Ωστόσο αυτό ήταν το κλειδί του αγώνα. Με 8 γύρους να μένουν, ο Μάρκεζ έβαλε το κεφάλι κάτω και πέρασε διαδοχικά τους Ντοβιτσιόζο, Ρόσι και Λορένθο, δημιουργώντας μάλιστα και μια μικρή διαφορά.
Οι υπόλοιποι οδηγοί με τον Βινιάλες και τον Πεδρόσα στις θέσεις 5 και 6 έφτασαν το γκρουπ των πρώτων και πέρασαν εύκολα τον Ντοβιτσιόζο που είχε χάσει τον ρυθμό του και μάλλον αντιμετώπιζε προβλήματα με τα ελαστικά του.
Ο Πεδρόσα έκανε ταχύτερο χρόνο και πέρασε διαδοχικά τον Βινιάλες και τον Ρόσι και άρχισε να πλησιάζει τον Λορένθο για την 2η θέση. Ο Βινιάλες τελικά πέρασε τον Ρόσι και ο τρομερός Αλέις Εσπαργκαρό με Aprilia, πέρασε και τον Ντοβιτσιόζο αφήνοντάς τον μόλις στην 7η θέση.
Στους τελευταίους γύρους ο Πεδρόσα πέρασε τον Λορένθο με αποτέλεσμα η Honda να κάνει ένα εύκολο 1-2 στον τερματισμό.
Με ένα εντελώς ισπανικό βάθρο ολοκληρώθηκε ο τρομερός αυτό αγώνας που τα είχε όλα. Μάχες, σασπένς και πολλά προσπεράσματα.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα: