Συνεχίζοντας την παράδοση της παρουσίασης νέων μοντέλων με το μαρτύριο της σταγόνας, η Honda μας προσφέρει μια πρώτη γεύση από τρία μοντέλα της που ανανεώνονται για το 2016. Όπως συνέβη και με τα πρωτότυπα που αποκαλύφθηκαν στο Tokyo Motor Show, αλλά και με άλλα μοντέλα παραγωγής, όπως τα τρία Crossover της σειράς Χ, η Honda έβγαλε σήμερα στη δημοσιότητα μια σειρά σκοτεινών φωτογραφιών που αφορούν τις ανανεωμένες εκδόσεις τριών δημοφιλών της μοντέλων. Τα CB500F, Integra και NC750S περνούν από μια διαδικασία φρεσκαρίσματος – άλλο λίγο, άλλο περισσότερο – ενόψει του 2016. Όπως συμβαίνει και με τα Χ μοντέλα, προφανώς στην πλήρη τους μορφή με όλες τις λεπτομέρειες και τεχνικά χαρακτηριστικά θα τα δούμε στην EICMA στο Μιλάνο σε περίπου 10 μέρες, ωστόσο ας δούμε εδώ τι πληροφορία μας προσφέρει η Honda.

CB500F

mhacsadb1 mhacsadb2 H μοτοσυκλέτα δέχεται μια εκτενή αισθητική ανανέωση για το 2016 με πιο αιχμηρές γραμμές, ενώ, όπως μας λέει η Honda, θα είναι διαθέσιμη σε έξι χρωματικές επιλογές. Παράλληλα έχουμε και μια σειρά τεχνικών αλλαγών:

  • LED προβολέας και πίσω φανάρι.
  • Μεγαλύτερο ρεζερβουάρ 16,7 λίτρων.
  • Ρυθμιστές προφόρτισης στα καλάμια του πιρουνιού.
  • Ρυθμιζόμενη μανέτα φρένου.
  • Νέο ελαφρύ τελικό εξάτμισης.

NC750D Integra

mhacsadb4 mhacsadb5 Δεν αναμένονται κοσμογονικές αλλαγές στην εμφάνιση του Integra – ή τουλάχιστον δεν μας τις αποκαλύπτει ή προλογίζει η Honda. Έχουμε όμως πολύ ενδιαφέρουσες τεχνικές αναβαθμίσεις.

  • LED προβολέας και πίσω φανάρι.
  • Νέο πιρούνι Showa Dual Bending Valves.
  • Όργανα LCD με προσωποποιημένες επιλογές χρωμάτων.
  • Τρία επίπεδα ευαισθησίας στη ρύθμιση S mode της Dual Clutch Transmission (S1, S2 και S3) – όπως ακριβώς και στις DCT εκδόσεις των Africa Twin, Crosstourer, NC750X.
  • Προδιαγραφές κινητήρα σύμφωνες με τις νόρμες Euro 4.

NC750S

mhacsadb5 H street εκδοχή του NC750 είναι ένα μοντέλο που δεν έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για μας καθώς δεν εισάγεται στην Ελληνική αγορά. Ωστόσο ας δούμε τι αλλαγές προβλέπει γι αυτό η Honda.

  • Όργανα LCD με προσωποποιημένες επιλογές χρωμάτων.
  • Νέο τελικό εξάτμισης με σχήμα πενταγώνου και πιο βαθύ ήχο.
  • Τρία επίπεδα ευαισθησίας στη ρύθμιση S mode της Dual Clutch Transmission (S1, S2 και S3) – όπως ακριβώς και στις DCT εκδόσεις των Africa Twin, Crosstourer, NC750X και στο Integra.
  • Δύο νέους δίχρωμες Special Edition επιλογές με LED φώτα.
  • Προδιαγραφές κινητήρα σύμφωνες με τις νόρμες Euro 4.

Πηγή: mototriti.gr