Αν και η μοτοσικλέτα προορίζεται να παρουσιαστεί επισήμως τον ερχόμενο Νοέμβριο στο Μιλάνο, η ΚΤΜ έδωσε στη δημοσιότητα μερικές πληροφορίες και φωτογραφίες από το μοντέλο που έχει αναβαθμιστεί εκτενέστατα. Μπορεί εμφανισιακά να μη δείχνει και τόσο αλλαγμένο, αλλά κάτω από τα πλαστικά κρύβεται ένας νέος κινητήρας. Η ΚΤΜ άλλαξε σχεδόν τα πάντα, καθώς ο νέος μονοκύλινδρος κινητήρας αλλάζει γεωμετρία κινούμενος προς μια περισσότερο υπερτετράγωνη λογική, διατηρώντας τη χωρητικότητα σταθερή στα 693 κ.εκ. Αυτό σημαίνει αύξηση της διαμέτρου του πιστονιού και μείωση της διαδρομής του, μεταφραζόμενο σε έναν πιο υψηλόστροφο κινητήρα. Διά του λόγου το αληθές, τα κόκκινα ανεβαίνουν 500 στροφές πιο ψηλά, στις 9.000 σ.α.λ., ενώ η μέγιστη απόδοση του κινητήρα πλέον βρίσκεται 1.000 στροφές ψηλότερα από πριν. Η ΚΤΜ μιλά για μια αύξηση ισχύος της τάξης του 7%, ποσό που προστιθέμενο στους 67 ονομαστικούς ίππους του φετινού μοντέλου μας κάνει 72,4 άλογα. Παράλληλα σημειώνουμε και μια αύξηση στη ροπή της τάξης του 6% κατά τους Αυστριακούς. Οι κραδασμοί είναι ένα εγγενές πρόβλημα κάθε μονοκύλινδρου κινητήρα -πόσο μάλλον τώρα που ο κινητήρας αυτός γίνεται ακόμη πιο ψηλόστροφος- και γι αυτόν τον λόγο η ΚΤΜ ενσωματώνει μια πρωτοποριακή λύση με έναν δεύτερο αντικραδασμικό άξονα μέσα στην κεφαλή, ο οποίος φέρεται να λύνει το θέμα αποτελεσματικά. Παράλληλα η ΚΤΜ ισχυρίζεται πως η απόδοση του κινητήρα χαμηλά έχει γίνει πολύ πιο γραμμική και ομαλή. Όσον αφορά το πλαίσιο, η μόνη αλλαγή που αναφέρεται αφορά το ίχνος (trail) που αυξάνεται κατά 4 χιλιοστά – μια μικρή αλλαγή που θα επηρεάσει θετικά τη σταθερότητα στην ευθεία. Το νέο 690 Duke αποκτά επιλογή τριών χαρτογραφήσεων με τα κλασικά Sport, Street και Rain, ενώ εξοπλίζεται ακόμη με traction control και μονόδρομο συμπλέκτη. Στις φωτογραφίες βλέπουμε μια νέα εντυπωσιακή ψηφιακή οθόνη με αυτόματα ρυθμιζόμενο φωτισμό που προσαρμόζεται στις εξωτερικές συνθήκες ώστε οι ενδείξεις να είναι πάντοτε ευανάγνωστες. Οι αρχικές πληροφορίες μιλούν για δύο εκδόσεις, μια βασική και μια R που θα διαθέτει αναρτήσεις υψηλότερων προδιαγραφών, ισχυρότερα φρένα και τα δικά του αποκλειστικά γραφικά. Δεν πρέπει να ξεχνάμε πως η εικονιζόμενο μοτοσικλέτα είναι μοντέλο προπαραγωγής, οπότε δεν αποκλείεται μέχρι να φτάσει στο Μιλάνο να έχει αποκτήσει κάποιες εμφανισιακές διαφορές. Φαίνεται πως οι πρόσφατες πληροφορίες που διέρρευσαν για τα νέα ενδεχόμενα δικύλινδρα σε σειρά των 800 κ.εκ. προκάλεσαν αυτήν την πρόωρη παρουσίαση από πλευράς ΚΤΜ. Ίσως γιατί αυτά τα μοντέλα να προορίζονται για αργότερα στο μέλλον, μάλλον για τη γκάμα του 2017 και όχι του 2016, οπότε η ΚΤΜ σπεύδει να προλάβει τις εντυπώσεις προ-παρουσιάζοντας μια μικρή γεύση των όσων σκοπεύει να μας δείξει στην EICMA σε περίπου δύο μήνες. Πηγή: mototriti.gr