Σε ένα ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, ο ΑΝΤ1 με το πολυσυλλεκτικό του πρόγραμμα κατέκτησε, τον Οκτώβριο, την κορυφή της τηλεθέασης. Με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων, τις ενημερωτικές εκπομπές, τη μυθοπλασία και τα ψυχαγωγικά του προγράμματα να καταγράφουν πρωτιές και υψηλές επιδόσεις, ο ΑΝΤ1 εδραίωσε τη θέση του ως πρώτη επιλογή των τηλεθεατών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen για τον Οκτώβριο, ο ΑΝΤ1 ήταν το πρώτο κανάλι, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 16,7%. Ακολούθησαν: STAR: 15,5%, ΣΚΑΪ: 13%, ALPHA: 12,3%, OPEN:8,9%, ΕΡΤ1: 2,4%, ΕΡΤ2: 1,5
Πρωτιά για το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1
Εντυπωσιακή ήταν η απόδοση που σημείωσε, τον Οκτώβριο, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, με τον Νίκο Χατζηνικολάου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1 κυριάρχησε όλων των δελτίων, ανεξαρτήτως ώρας μετάδοσης, και κατέκτησε την πρώτη θέση με μέσο όρο 18%, στο δυναμικό κοινό 18-54. Ακολούθησαν: STAR: 16,2%, ALPHA: 15,5%, ΣΚΑΪ:12,1%, OPEN:6,7% ΕΡΤ1: 3,1%
«Καλημέρα Ελλάδα», σταθερά στην πρώτη θέση
Με πρωτιά έκλεισε ο Οκτώβριος και για τον Γιώργο Παπαδάκη. Η εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» ήταν πρώτη, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 21,8%, και προηγήθηκε του ανταγωνισμού, στη ζώνη προβολής του, περίπου 4 μονάδες.