Το Dancing With The Stars πρωταγωνίστησε από την πρώτη στιγμή στα social media και κέρδισε αμέσως το ενδιαφέρον εκατομμυρίων users.
Την Κυριακή 17 Φεβρουαρίου, βραδιά του τελικού, η μεγάλη ανταπόκριση που είχε το show του ΑΝΤ1 στα social media ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, κατακτώντας ένα τεράστιο ρεκόρ και κερδίζοντας έτσι, τον τίτλο του πιο επιτυχημένου Social TV προγράμματος της ελληνικής τηλεόρασης.
Σύμφωνα με την εταιρία Harvantics.com η οποία ειδικεύεται στη συλλογή και επεξεργασία στατιστικών στοιχείων για τη χρήση των social media, προκύπτουν τα ακόλουθα στοιχεία: τη βραδιά του τελικού τα συνολικά impressions για #dwts3 ξεπέρασαν τα 30 εκατομμύρια, καταρρίπτοντας το προηγούμενο ρεκόρ του ημιτελικού που ήταν στα 11 εκατομμύρια.
Επίσης, το #dwts3 χρησιμοποιήθηκε από τους χρήστες περισσότερες από 16.500 φορές και οι τηλεθεατές ανάρτησαν tweets που ξεπέρασαν τις 20.000! Κατά μέσο όρο κάθε χρήστης έκανε 4 tweets για το @DWTS3 ενώ, κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια του Live γίνονταν 1.000 tweets το λεπτό! Όσο για τους δύο φιναλίστ του τελικού, τα impressions για τη Ντορέττα Παπαδημητρίου έφτασαν τα 8,8 εκατομμύρια και για τον Ηλία Βρεττό τα 9 εκατομμύρια!
Στο παρακάτω γράφημα απεικονίζονται όλα τα σχετικά στατιστικά στοιχεία που αφορούν στην αποδοχή του Dancing With The Stars ΙΙΙ έτσι όπως τα κατέγραψε η Harvantics.com