Σειρά διακρίσεων κατέκτησε η Lidl Ελλάς με την The Newtons Laboratory, στο πλαίσιο των Ermis Awards, αποσπώντας συνολικά 15 βραβεία.
Συγκεκριμένα η Lidl Ελλάς, με βασικό πρωταγωνιστή των βραβείων μία διαφορετική καμπάνια προσφοράς, απέδειξε πως ό,τι γίνεται από τα Lidl γίνεται για καλό και ό,τι έρχεται #apotalidl είναι πάντα για το καλό της αγοράς, της κοινωνίας, της οικονομίας, του περιβάλλοντος και των συνεργατών της και αυτό… αναγνωρίζεται!
Πρόκειται για την συμβολική όσο και ουσιαστική επιβράβευση του πελάτη-διαφημιζόμενου που σε δύσκολους καιρούς δείχνει διορατικότητα, αυτοπεποίθηση και τόλμη να κάνει το επόμενο βήμα ώστε να ξεχωρίσει. Γιατί πραγματικά ο καλός δεν πρέπει ποτέ να σταματά να γίνεται καλύτερος.
Έτσι, ως επιστέγασμα της αναγνώρισης αυτής και επειδή το καλό αξίζει να πολλαπλασιάζεται, η Lidl θα προσφέρει κατά την Πασχαλινή περίοδο, επιπλέον 100.000 μερίδες φαγητού #apotalidl_meagapi μέσα από τη ΜΚΟ «Μπορούμε» στους συνανθρώπους μας που το έχουν ανάγκη.
Οι διακρίσεις της Lidl Ελλάς ήρθαν στις κατηγορίες:
Ermis Ad
Grand – κατηγορία Εκστρατείες #apotalidl
- Εκστρατείες – Αναλώσιμα προϊόντα à #apotalidl – Ermis Gold
- Υπαίθριες Διαφημίσεις – Poster à #apotalidl – Ermis bronze
Ermis direct
Grand #apotalidl
- Καμπάνιες Direct Marketing / Business to Consumer μόνο μέσω Digital Καναλιών à Ermis Gold
Ermis Digital
Grand Digital #apotalidl
- Corporate image à Ermis Gold
- Social media – Response Real- time activity à #apotalidl – Ermis Bronze
- User Generated Content à #apotalidl – Ermis Silver
- Long term Community Building/Management à #KaneisAllos – Ermis Silver
- Services, Corporate Image & Sponsorships à #apotalidl – Ermis Silver
Ermis PR
- Διαχείριση φήμης εταιριών, Κρατικών οργανισμών, Αντιμετώπιση κρίσεων, Διαχείριση κρίσιμων θεμάτων à #apotalidl – Ermis Silver
Επισκεφθείτε μας και στο: