Η WIND τιμήθηκε με το Χρυσό Μετάλλιο στην κατηγορία «Mystery Calls – Large Call Centers» σε αναγνώριση των εξαιρετικών υπηρεσιών που προσφέρει μέσω της υπηρεσίας τηλεφωνικής εξυπηρέτησης, στον ετήσιο διαγωνισμό Teleperformance Greece CRM Grand Prix Customer Service Awards για το 2016.

Ο ετήσιος θεσμός του CRM Grand Prix έχει καθιερωθεί στην Ελλάδα από την Teleperformance Greece, μέλος του πολυεθνικού ομίλου της Teleperformance της μεγαλύτερης εταιρίας στην παροχή «Omnichannel Customer Experience Management» στον κόσμο, με σκοπό την ανάδειξη και επιβράβευση των καλύτερων Contact Centers κάθε χώρας. Στην Ελλάδα ο διαγωνισμός διεξήχθη για δέκατη όγδοη συνεχή χρονιά.

Στo πλαίσιο του διαγωνισμού, πραγματοποιήθηκαν «Μυστικές κλήσεις» (Mystery Calls) και «Μυστικά E-mails» (Mystery e-mails) σε κάθε διαγωνιζόμενο Κέντρο Εξυπηρέτησης πελατών, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολόγησης.

4rltkm2
Η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου, Customer Experience Senior Manger μαζί με τον Δημήτρη Ρούσσο, Fixed Line & NGA Operations Senior Manager και μέλη της ομάδας Εξυπηρέτησης της WIND παραλαμβάνουν το χρυσό βραβείο

Το Κέντρο Εξυπηρέτησης της WIND διακρίθηκε με συνολικό σκορ που σχεδόν αγγίζει το 90% μεταξύ 10 Τηλεφωνικών Κέντρων με περισσότερους από 50 εργαζόμενους. Το ποσοστό αυτό είναι το υψηλότερο όχι μόνο μεταξύ των Κέντρων του κλάδου των τηλεπικοινωνιών (industry’s benchmark 71,05%) αλλά και συνολικά των μεγάλων Τηλεφωνικών Κέντρων της χώρας (country’s benchmark 79,16%).

Το βραβείο εκ μέρους της WIND παρέλαβε η Μαργαρίτα Γεροντοπούλου Customer Experience Senior Manager η οποία αναφέρθηκε : «Αυτή η διάκριση μας τιμά ιδιαίτερα και αποτελεί ανταμοιβή για όλους τους ανθρώπων μας που με πάθος και αφοσίωση δίνουν καθημερινά τον καλύτερό τους εαυτό για να προσφέρουν εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης και να προσφέρουμε αξία σε όλα τα επίπεδα στους Πελάτες μας».

Το χρυσό βραβείο που απέσπασε η WIND στο διαγωνισμό της Teleperformance αποτελεί μία ακόμα απόδειξη της στρατηγικής της εταιρείας για άριστη εξυπηρέτηση σε συνεχή βάση και δέσμευση στην ικανοποίηση των προσδοκιών απέναντι στους Πελάτες της.