Το τηλεοπτικό φαινόμενο ονόματι Survivor ολοκληρώθηκε με το ριάλιτι σόου να φέρνει στον ΣΚΑΪ εκτός από υψηλά νούμερα τηλεθέασης και πολλά έσοδα.
Όπως αναφέρει το ρεπορτάζ του «Πρώτου Θέματος», τα συνολικά έσοδα από το Survivor έφτασαν τα 24 εκατ. ευρώ, με το κόστος να αγγίζει τα 18,5 εκατ. ευρώ.
Ενδεικτικό της επιτυχίας του σόου είναι πως το 1 δευτερόλεπτο του διαφημιστικού χρόνου κόστιζε 300 ευρώ, ενώ ο ελάχιστος χρόνος που μπορούσε να διατεθεί ήταν τα 22 δευτερόλεπτα.
Κάθε ώρα υπάρχουν 12 λεπτά διαφημιστικού χρόνου. Αυτά τα χρήματα πήγαιναν στον ΣΚΑΪ. Στην παραγωγή πήγαιναν απευθείας τα χρήματα από χορηγούς και όσους έκαναν τοποθέτηση προϊόντων.
Όσο για τα SMS στις ψηφοφορίες, στον τελικό στάλθηκαν σύμφωνα 560.000 γραπτά μηνύματα. Επίσης, ο μέσος όρος μηνυμάτων για την ψηφοφορία αποχώρησης ήταν 100.000 με 120.000 ανά επεισόδιο. Τη βραδιά του ημιτελικού εστάλησαν 370.000 γραπτά μηνύματα.
Με τη χρέωση για κάθε μήνυμα που έστελναν οι τηλεθεατές στον μεγάλο τελικό του Survivor να είναι 1,24 ευρώ, προκύπτει ότι τα συνολικά έσοδα μόνο από τα SMS (στο τελευταίο επεισόδιο) ήταν σχεδόν 700.000 ευρώ.