Λογότυπο με μοτίβο ενός αναβάτη ιππότη που είχε δημιουργηθεί για τη φίρμα πριν πάνω από έναν αιώνα παρουσίασε ο οίκος Burberry. Ο επανασχεδιασμός του λογότυπου ανακοινώθηκε ως η «πρώτη δημιουργική έκφραση» υπό τον νέο διευθυντή δημιουργικού, τον Daniel Lee.
Η φίρμα αφαίρεσε από το προφίλ εικόνες και περιεχόμενο για τα οποία υπεύθυνος ήταν ο προκάτοχος του Lee, ο Ιταλός σχεδιαστής μόδας Riccardo Tisci. Το rebrand του Burberry περιλαμβάνει ένα ηλικίας 122 ετών μοτίβο με επωνυμία Equestrian Knight Design: ένας ιππότης πάνω σε άλογο εφορμά, με το κοντάρι του να φέρει σημαία πάνω στην οποία είναι γραμμένη η λατινική λέξη «Prorsum».
«Το νέο λογότυπο του Burberry είναι εμπνευσμένο από το αρχείο» ανέφερε, σε ανακοίνωση Τύπου, η φίρμα. «Το αρχικό Equestrian Knight Design είχε κερδίσει διαγωνισμό για τη σχεδίαση νέου λογότυπου, το 1901 περίπου».
Ο Lee ανακοινώθηκε ως νέος διευθυντής δημιουργικού τον περασμένο Οκτώβριο, λίγες μέρες μετά την παρουσίαση της τελευταίας κολεξιόν του Tisci για τον Burberry (στο ενεργητικό του Tisci εγγράφεται η αναγέννηση του οίκου Bottega Veneta). Ο διάδοχός του θα παρουσιάσει την πρώτη κολεξιόν του για τον οίκο στις 20 Φεβρουαρίου, στο πλαίσιο της London Fashion Week.