Στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Star παρουσιάστηκε ένα ακόμα έγγραφο ντοκουμέντο. Είναι οι βάρδιες του σταθμάρχη Λάρισας αλλά και το ωράριο εργασίας που τυπικά τουλάχιστον αναφέρει ότι στις βασικές βάρδιες πρέπει στους σταθμούς να υπάρχουν δύο σταθμάρχες. Η δημοσιογράφος Ράνια Τραγόμαλλου μίλησε και με τον προϊστάμενο του σταθμάρχη ο οποίος τέθηκε και αυτός σε αργία.
«Η οργανική του θέση ήταν στη Λάρισα. Υπήρχε πιστοποίηση για να εργάζεται σε όλους τους σταθμούς. Γινόταν κυκλική εργασία όπως σε όλους τους σταθμάρχες. Δεν θα μπορούσε, για παράδειγμα, να εργάζεται συνεχώς στο σταθμό της Καλαμπάκας, γιατί θα μπορούσε να θεωρηθεί ευνοούμενος, καθώς προκύπτουν χιλιομετρικές αποζημιώσεις οπότε έπρεπε να τηρηθεί η αξιοκρατία» είπε ο προϊστάμενος του σταθμάρχη στο Star.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Ράνιας Τραγόμαλλου, βάσει του κανονισμού λειτουργίας και με απόφαση του πρόεδρου του ΟΣΕ ο επιθεωρητής του ΟΣΕ, ο προϊστάμενος, τίθεται σε αργία μέχρι την διεξοδική διερεύνηση της καταλληλότητας και επιλογής του Σταθμάρχη σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών.
Θα διερευνηθεί αν είχε τα προσόντα τα καλύψει τις βάρδιες στον σταθμό Λαρίσης.
Ο προϊστάμενος του σταθμάρχη, εκτός των άλλων καθηκόντων του έβγαζε και τη μηνιαίο πρόγραμμα εργασίας των υπαλλήλων.
Σύμφωνα με τη Ράνια Τραγόμαλλου το έγγραφο ντοκουμέντο που εξασφάλισε είναι το πρόγραμμα του Φεβρουαρίου οπότε και μπαίνει στις κανονικές βάρδιες ο εν λόγω σταθμάρχης αφού έχει περάσει την εκπαίδευση.
Στο «μηνιαίο φύλλο παρουσίας» ο σταθμάρχης από 1 μέχρι 14 Φεβρουαρίου υπηρετεί στο σταθμό της Καλαμπάκας, ένας σταθμός με μικρή κίνηση τρένων. 15 με 19 Φεβρουαρίου παίρνει ρεπό. Για τις επόμενες 4 ημέρες κάνει μαθητεία στους Νέους Πόρους και στις 24 Φεβρουαρίου πιάνει νυχτερινή βάρδια στη Λάρισα.