Ο Δήμος Θεσσαλονίκης ενεργοποιεί τη διαδικασία της ηλεκτρονικής υποβολής αιτήσεων για απαλλαγές από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού από μέρους όσων διέκοψαν υποχρεωτικά τη λειτουργία των επιχειρήσεών τους λόγω των μέτρων που τέθηκαν σε ισχύ για την αποτροπή της διασποράς του κορονοϊού κατά τη δεύτερη φάση της πανδημίας.
Οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες και επιχειρηματίες θα έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν την αίτησή τους, ώστε να τύχουν της προβλεπόμενης απαλλαγής από τα ανταποδοτικά τέλη καθαριότητας και φωτισμού μέχρι και τις 31 Μαΐου 2021.
Όπως εξήγησε ο αντιδήμαρχος Οικονομικών Μιχάλης Κούπκας, η απαλλαγή αφορά το χρονικό διάστημα κατά το οποίο βρίσκονται σε ισχύ οι περιορισμοί από τις 6 Νοεμβρίου 2020 κι έπειτα. Σύμφωνα με τον κ. Κούπκα, σε περίπτωση που έχουν καταβληθεί ποσά για το διάστημα κατά το οποίο ισχύει η απαλλαγή θα υπάρξει συμψηφισμός με μελλοντικές απαιτήσεις. Σημειώνεται ότι αντίστοιχη ρύθμιση είχε τεθεί σε ισχύ από πλευράς Δήμου Θεσσαλονίκης και για τους επαγγελματίες και τους επιχειρηματίες που είχαν αναστείλει τις δραστηριότητές τους και κατά την πρώτη φάση της υγειονομικής κρίσης, την περασμένη άνοιξη.
Σύμφωνα με τον αντιδήμαρχο Επιχειρησιακού Σχεδιασμού, Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Μεταναστευτικής Πολιτικής Γιώργο Αβαρλή, στο πλαίσιο της ψηφιακής στρατηγικής του Δήμου Θεσσαλονίκης η σχετική διαδικασία θα γίνεται ηλεκτρονικά. Όπως διευκρίνισε ο κ. Αβαρλής, οι ενδιαφερόμενοι επαγγελματίες και επιχειρηματίες θα μπορούν να διεκπεραιώνουν μέσω διαδικτύου και της ιστοσελίδας του Δήμου Θεσσαλονίκης τη διαδικασία αυτή, η οποία και ενεργοποιείται στο πλαίσιο της υπ’ αριθμ. 787/30-11-2020 απόφασης του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης, σε εφαρμογή της από 20-3-2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου.