Στα 400 εκατομμύρια ευρώ ανέρχονται οι απώλειες για το Δημόσιο από τα 2 εκατομμύρια οχήματα που δεν έχουν περάσει από έλεγχο σε ΚΤΕΟ.
Σε περίπτωση που τα οχήματα που δεν έχουν υποστεί τους σχετικούς ελέγχους, περάσου από έλεγχο (και εισπραχθούν τα 400 εκατ. ευρώ, τα μισά από τα οποία αφορούν πρόστιμα για εκπρόθεσμο έλεγχο), το όφελος για τα κρατικά ταμεία στη συνέχεια θα διαμορφώνεται στα 200 εκατ. ευρώ ετησίως σύμφωνα με δημοσίευμα της Καθημερινής.
Οι ιδιοκτήτες Ι.Χ. κάνουν περικοπές όχι μόνο στη συντήρηση του αυτοκινήτου, αλλά και στην ασφάλισή του, καθώς στους δρόμους κυκλοφορούν ανασφάλιστα 800.000 οχήματα, εκ των οποίων οι 250.000 είναι Ι.Χ. Σήμα τελών κυκλοφορίας έχουν προμηθευτεί για το 2014 5,5 εκατ. κάτοχοι οχημάτων, έναντι 6 εκατ. την προηγούμενη χρονιά.
Εκτός από τα Ι.Χ. ανέλεγκτες παραμένουν και περίπου 1 εκατ. μοτοσυκλέτες, οι οποίες πλέον υποχρεούνται να περνάνε ΚΤΕΟ. Ακόμα μια μάστιγα που πλήττει την εν λόγω αγορά είναι τα πλαστά πιστοποιητικά ΚΤΕΟ, τα οποία, είτε δίδονται έναντι χαμηλότερης τιμής, είτε εκδίδονται για λογαριασμό του ιδιοκτήτη εν αγνοία του.