Με σειρά δυναμικών κινητοποιήσεων αποφάσισε να απαντήσει στο σχέδιο νόμου για την εξυγίανση και ανάπτυξη του ελληνικού σιδηροδρόμου, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Σιδηροδρομικών.
Συγκεκριμένα στη σημερινή συνεδρίασή της η ομοσπονδία αποφάσισε να προχωρήσει σε 24ωρη Πανελλαδική Πανσιδηροδρομική απεργία την προσεχή Πέμπτη, 14 του μηνός, ημέρα συζήτησης του σχεδίου νόμου στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής. Ακόμη, σε 24ωρες επαναλαμβανόμενες Πανελλαδικές Πανσιδηροδρομικές απεργίες, οι ημερομηνίες των οποίων θα καθοριστούν αργότερα.
Η ΠΟΣ απορρίπτει στο σύνολό του το σχέδιο νόμου, γιατί κατά την εκτίμησή της, καταργεί και ιδιωτικοποιεί μεγάλο μέρος του δικτύου και των σημερινών δραστηριοτήτων, ιδιωτικοποιεί την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, εκποιεί την ακίνητη περιουσία, καταργεί τις Σ.Σ.Ε., το μισθολόγιο και τους κανονισμούς εργασίας
Παράλληλα, κατηγορεί την κυβέρνηση ότι τροφοδοτεί, όπως αναφέρει, με κατασκευασμένα ψέματα την κοινωνία, συκοφαντώντας το σιδηρόδρομο και τους σιδηροδρομικούς
Την ίδια στιγμή ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Δημήτρης Ρέππας, σημειώνει ότι το έλλειμμα του ΟΣΕ αγγίζει το 1,2 δισ. ευρώ. Το 2009 ο Όμιλος ΟΣΕ, είχε ετήσια έσοδα 250 εκατ. ευρώ και δαπάνες μόνο για μισθοδοσία ύψους 271 εκατ. ευρώ. Σε αυτά θα πρέπει να προστεθούν ακόμη κάποιες εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ για λειτουργικά έξοδα και άλλες υποχρεώσεις.