Πιρούνι συνόδευε το δίσκο του μεσημεριανού συσσιτίου που διανεμήθηκε χθες σε νοσηλευόμενους της Χειρουργικής Κλινικής του Νοσοκομείου Βόλου. Δεν θα υπήρχε «θέμα», εάν το κύριο γεύμα για ασθενείς που βρίσκονται σε ανάρρωση δεν ήταν σούπα! Απραγοι και απορημένοι παρατηρούσαν οι ασθενείς το μεσημεριανό τους φαγητό που άφησαν μπροστά στην κλίνη τους τραπεζοκόμοι. Κοιτώντας από τη μία τη σούπα και από την άλλη το πιρούνι, σκέφτηκαν μήπως επρόκειτο για αστείο και αναζητούσαν γύρω τους κρυμμένη την… Candid camera.
Οι ελλείψεις «χτύπησαν» και τις προμήθειες σε κουτάλια. Στο Νοσοκομείο δεν υπήρχαν, όπως φάνηκε, κουτάλια μιας χρήσης για να διανεμηθούν στους ασθενείς την ώρα του συσσιτίου. Όμως όσοι έχουν την ευθύνη ετοιμασίας και διανομής του μεσημεριανού φαγητού δεν πτοήθηκαν… Αφού δεν υπήρχαν κουτάλια, τοποθέτησαν δίπλα στο βαθύ πιάτο της σούπας πιρούνι. Το βάρος της ευθύνης έφυγε από πάνω τους και πέρασε στους ασθενείς.
Ατομικά ντουλαπάκια και συρτάρια άνοιξαν σε αναζήτηση κανενός ξεχασμένου κουταλιού, που θα έδινε τη δυνατότητα στους ασθενείς να σιτιστούν. Κινητικότητα επικράτησε μεταξύ των θαλάμων για κανένα δανεικό κουτάλι, ενώ όσοι δεν είχαν την τύχη να βρουν τον πολυπόθητο τσίγκο… που θα τους επέτρεπε τη σίτισή τους, έψαξαν εναλλακτικούς τρόπους, όπως κάποιο καλαμάκι!
Άμεση ήταν η αντίδραση της Προϊσταμένης της Χειρουργικής Κλινικής, η οποία ενημερώθηκε για το συσσίτιο-ανέκδοτο από τον «Τ». Κανείς νωρίτερα δεν είχε φροντίσει να την ενημερώσει για την έλλειψη και κυρίως για την απόφαση να διανεμηθεί η σούπα –αφού μαγειρεύτηκε- χωρίς κουτάλι.
Η Προϊσταμένη ζήτησε άμεσα να την ενημερώσουν τι προσφέρονταν εκείνη την ώρα στους ασθενείς και εάν ευσταθούσαν οι διαμαρτυρίες νοσηλευομένων. Η απάντηση που πήρε ήταν ότι δεν υπήρχαν κουτάλια. Η ίδια ενημέρωσε άμεσα το Τμήμα Προμηθειών για την έλλειψη.
Περικοπές παντού
Στο μεταξύ οι περικοπές για το νοικοκύρεμα των εξόδων στο Νοσοκομείο Βόλου είχαν ως αποτέλεσμα να σταματήσει η προσφορά ενός πολύ πρόχειρου και ελαφρύ γεύματος καθώς και αναψυκτικού στους γιατρούς που εξέρχονται από τις αίθουσες των χειρουργείων μετά από πολύωρες και εξαντλητικές για τον οργανισμό τους επεμβάσεις.
Η διοίκηση του Νοσοκομείου Βόλου εξηγούσε ότι δεν υπάρχει κωδικός που να προβλέπει το συγκεκριμένο έξοδο και κατά συνέπεια δεν μπορεί να γίνει προμήθεια. Κατανοούν, όπως σημείωναν, το πρόβλημα που δημιουργείται για τους χειρούργους γιατρούς. Όμως είτε θα έπρεπε να προχωρήσουν σε ένα έξοδο που δεν προβλέπεται, είτε να πληρώσουν με χρήματα από την τσέπη τους.
[πηγή: Ταχυδρόμος]