Η απόλυτη αναρχία «βασιλεύει» στο κέντρο του Πύργου τις ώρες αιχμής από τη στιγμή που οι δημοτικοί αστυνομικοί έπαψαν να βγαίνουν στους δρόμους, με αποτέλεσμα το κυκλοφοριακό να βρίσκεται στα πάνω του εξαιτίας του παράνομου παρκαρίσματος και της ευκολίας με την οποία αντιμετωπίζουν οι οδηγοί τη στάθμευση του οχήματός τους. Τα διπλοπαρκαρίσματα δίνουν και παίρνουν και υπάρχουν ώρες που πολύ γνωστή οδός θυμίζει… Ομόνοια το μεσημέρι.
Αυτός ήταν και ο λόγος που ο δήμος Πύργου αναγκάστηκε να ζητήσει τη συνδρομή της Τροχαίας, για να μπει μια τάξη στο κυκλοφοριακό. Έτσι, τη θέση των δημοτικών αστυνομικών έλαβαν άνδρες της Τροχαίας και τα… στυλό πήραν φωτιά! Ειδικά τις πρωινές ώρες πέρα από την ρύθμιση της κυκλοφορίας, καταγράφουν παραβάσεις και κόβουν και τις αντίστοιχες κλήσεις κυρίως για παράνομη στάθμευση και διπλοπαρκαρίσματα.
Βεβαίως μπλόκα της Τροχαίας υπάρχουν πλέον σε διάφορα κομβικά σημεία όχι μόνο του Πύργου, του Κατάκολου και της Αρχαίας Ολυμπίας αλλά σε όλο το οδικό δίκτυο στο νομό για άλλες παραβάσεις, όπως παραβίαση του ΚΟΚ, ανασφάλιστα αυτοκίνητα, αλκοτέστ κ.ο.κ, γιατί αυτός είναι και ένας τρόπος να γεμίσουν τα δημόσια ταμεία.
Ωστόσο, όσον αφορά το κέντρο του Πύργου, ο αρμόδιος αντιδήμαρχος, Βασίλης Παναγόπουλος, παραδέχεται ότι τον τελευταίο καιρό υπάρχει έντονο κυκλοφοριακό πρόβλημα, αλλά ο δήμος έχει τα χέρια του «δεμένα» μετά την κατάργηση της δημοτικής αστυνομίας.
Ο κ. Παναγόπουλος επισήμανε πως φταίει το ότι δεν έχουμε ως δημότες και ως πολίτες κυκλοφοριακή συνείδηση. «Αυτή είναι η δική μου άποψη για το κυκλοφοριακό, γιατί ο καθένας παρκάρει όπου θέλει και δεν υπολογίζει τους άλλους οδηγούς.
Η κυκλοφοριακή μελέτη εφαρμόζεται με πολύ θετικά αποτελέσματα, ωστόσο αν για παράδειγμα στην οδό Μανωλοπούλου η μελέτη λέει ότι πρέπει να υπάρχουν δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανοιχτές για να έχουν τη δυνατότητα να διέρχονται 700 αυτοκίνητα την ώρα, αυτή τη στιγμή με τα διπλοπαρκαρίσματα και την παράνομη στάθμευση δεν περνάνε πάνω από 150! Για το λόγο αυτό έχουμε μια καλή συνεργασία με την Τροχαία Πύργου και τον διοικητή, έχουμε παρακαλέσει και όντως συμβαίνει να βρίσκονται στους δρόμους σε κομβικά σημεία στο κέντρο και να ελέγχουν την παράνομη στάθμευση».
«Η ελεγχόμενη στάθμευση είχε θετικά αποτελέσματα»
Παράλληλα, ο κ. Παναγόπουλος ανέφερε πώς η εφαρμογή του μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης στην πρώτη θητεία της παρούσας δημοτικής Αρχής, το 2007 και 2008, με την 30λεπτη στάθμευση, είχε πολύ θετικά αποτελέσματα στον έλεγχο του κυκλοφοριακού, αφού είχε αποσυμφορηθεί με την συνδρομή της δημοτικής Αστυνομίας η οδός Μανωλοπούλου που σηκώνει ένα μεγάλο κυκλοφοριακό φορτίο.
«Στη συνέχεια αναθέσαμε στο Μετσόβιο Πολυτεχνείο να κάνει μια μελέτη και να δώσει λύσεις για περισσότερες θέσεις ελεγχόμενης στάθμευσης, αλλά το δημοτικό συμβούλιο και το 2010 και το 2011 δεν ενέκρινε την εφαρμογή της μελέτης και έτσι το θέμα της ελεγχόμενης στάθμευσης «πάγωσε». Με την παύση όμως της δημοτικής αστυνομίας, σταμάτησε και ο έλεγχος στα διπλοπαρκαρίσματα και στην παράνομη στάθμευση και έτσι η κατάσταση που διαμορφώθηκε το τελευταίο δίμηνο στο κυκλοφοριακό και μάλιστα καλοκαιριάτικα, δεν είναι και η καλύτερη.
Συνεχίζει όμως να μας απασχολεί, έχουμε κάποια πληροφόρηση ότι αρμοδιότητες της δημοτικής αστυνομίας μπορεί να μεταφερθούν σε δημοτικούς υπαλλήλους, οπότε αν αυτό συμβεί θα μας λύσει λίγο τα χέρια αναφορικά με το κυκλοφοριακό. Ως τότε, η Τροχαία συμβάλλει κατά πολύ με συνεχείς ελέγχους στο κέντρο».
Πηγή: ilialive.gr