Το Μητροπολιτικό Κολλέγιο έδωσε δυναμικά το παρών στις μεγαλύτερες Τουριστικές Εκθέσεις διεθνούς εμβέλειας, που φιλοξενήθηκαν για μία ακόμη χρονιά στη χώρα μας. Η πολυβραβευμένη Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου – που προσφέρει την πιο ολοκληρωμένη πρόταση Πανεπιστημιακής Τουριστικής Εκπαίδευσης στην Ελλάδα – συμμετείχε ενεργά και ποικιλοτρόπως στα ετήσια σημεία συνάντησης της διεθνούς και εγχώριας τουριστικής βιομηχανίας:
- Την κορυφαία εμπορική Έκθεση Τουρισμού ΧΕΝΙΑ 2019, που πραγματοποιήθηκε στο εκθεσιακό κέντρο Metropolitan Expo, με περισσότερους από 550 εκθέτες και 45.000 επισκέπτες.
- Τις παράλληλες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις Philoxenia – Hotelia 2019, που έλαβαν χώρα στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Θεσσαλονίκης, με περισσότερους από 20.143 επισκέπτες από 21 χώρες, 542 εκθέτες από 22 χώρες, 4.500 επιχειρηματικά ραντεβού και περίπου 200 ξένους προσκεκλημένους εμπορικούς επισκέπτες.
- Το προσανατολισμένο στην καινοτομία και το design 100% Hotel Show 2019, που φιλοξένησε στο MEC Παιανίας περισσότερους από 200 εκθέτες-εταιρίες και υποδέχτηκε πάνω από 25.000 επισκέπτες.
Πολυεπίπεδη Συμμετοχή στην Έκθεση Τουρισμού ΧΕΝΙΑ 2019
Η Σχολή Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου συμμετείχε στην ΧΕΝΙΑ 2019 με εκθεσιακό περίπτερο, όπου οι επισκέπτες μπορούσαν να ενημερωθούν για τα υπερσύγχρονα προγράμματα σπουδών που προσφέρει, αλλά και με σημαντική παρουσία στις παράλληλες εκδηλώσεις που έλαβαν χώρα στο πλαίσιο της έκθεσης.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η συμμετοχή του Μητροπολιτικού Κολλεγίου στο παράλληλο project της έκθεσης, Hotel Megatrends/Talks, όπου φιλοξενήθηκαν εξειδικευμένες ομιλίες σημαντικών προσωπικοτήτων της τουριστικής βιομηχανίας από την Ελλάδα και το εξωτερικό.
Πιο συγκεκριμένα, η Επικεφαλής της Σχολής Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου, κα Μάγδα Πειστικού συντόνισε πάνελ συζήτησης με θέμα «Hospitality Education Trends» και ομιλητές τους κ.κ. Λία Ζαμπέτογλου-Διευθύντρια Εκπαίδευσης στο Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ, Κύρος Ασφής -Διευθυντής Nea Mesa Hotel & Tourism Digital Marketing Agency, Θέμης Σαρανταένας – πιστοποιημένος Σύμβουλος Μάρκετινγκ και Ανάπτυξης Επιχειρήσεων & Επιχειρηματιών, Κωνσταντίνος Ανδριανόπουλος – Hospitality Expert – Συνδιοργανωτής Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας, Ανδρέας Ζαγάκος – Επιχειρηματίας εστίασης & Συνδιοργανωτής Σχολείου Τουρισμού Καλαμάτας, Έλενα Γκίκα Πετρουλάκη – Διευθύντρια Ανθρωπίνου Δυναμικού, Costa Navarino και Δημήτρης Περράκης- Area Operations Manager, Atlantica Hotels & Resorts.
Επιπλέον, φοιτητές του μεταπτυχιακού προγράμματος MSc International Hospitality, Events and Tourism Management, καθώς και των προπτυχιακών προγραμμάτων της Σχολής Τουρισμού παρευρέθηκαν στο 3ο Διεθνές Φόρουμ Φιλοξενίας (3rd International Hospitality Forum) που οργάνωσε το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος (ΞΕΕ), στο πλαίσιο της έκθεσης.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Φόρουμ έδωσε την ευκαιρία σε ακαδημαϊκά μέλη της Σχολής Τουρισμού να έρθουν σε επαφή με καθηγήτριες της συνεργαζόμενης με το Μητροπολιτικό Κολλέγιο École hôtelière de Lausanne, οι οποίες ήταν ανάμεσα στους keynote speakers της εκδήλωσης. Ο λόγος για τις Dr. Cindy Yoonjoung, Associate Professor of Revenue Management, École hôtelière de Lausanne και Stephanie Pougnet Rozarν, Assistant Professor École hôtelière de Lausanne.
Δυναμική παρουσία στις παράλληλες Διεθνείς Τουριστικές Εκθέσεις Philoxenia – Hotelia 2019
Οι Διεθνείς Εκθέσεις Philoxenia – Hotelia αποτελούν, εδώ και 35 χρόνια, θεμέλιο για το ελληνικό τουριστικό επιχειρείν. Και αυτήν τη χρονιά, το Μητροπολιτικό Κολλέγιο βρίσκονταν εκεί, προσφέροντας στους φοιτητές του την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις νέες τάσεις και να δικτυωθούν με επαγγελματίες του τουριστικού κλάδου, και παράλληλα, δίνοντας τη δυνατότητα στους χιλιάδες επισκέπτες της έκθεσης να γνωρίσουν τα πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών που προσφέρει.
Επιπλέον, οι άρτια εκπαιδευμένοι φοιτητές του πρωτοποριακού πανεπιστημιακού προγράμματος Επισιτιστικές Τέχνες και Ανάπτυξη Υπηρεσιών Εστίασης (BA Culinary Arts & Food Service Development), ανέλαβαν το «κέρασμα» των επισκεπτών δίνοντας έμφαση στην προβολή τοπικών, ποιοτικών ελληνικών προϊόντων.
Για τις ανάγκες προώθησής τους δημιούργησαν το POP – UP ECO BAR by Μητροπολιτικό Κολλέγιο, ένα πρωτοποριακό bar που δημιουργήθηκε, με σεβασμό στο περιβάλλον. Ειδικότερα, κάθε επισκέπτης της έκθεσης είχε την ευκαιρία να γευτεί δύο απίθανα κοκτέιλ έμπνευσης και παρασκευής των φοιτητών: Oujito (υλικά: Ούζο, δυόσμος, μαύρη ζάχαρη, λεμονάδα) και Ocean Tsip (τσίπουρο, πορτοκάλι, γρεναδίνη, μαστίχα).
Μια ξεχωριστή περιήγηση στην ελληνική γαστρονομία στο πλαίσιο του 100% Hotel Show
Οι φοιτητές της Σχολής Τουρισμού του Μητροπολιτικού Κολλεγίου ανέλαβαν την ξενάγηση των επισκεπτών της έκθεσης 100% Hotel Show 2019 στην Ελλάδα των γεύσεων και των προϊόντων μικρών Ελλήνων παραγωγών. Η δράση έλαβε χώρα στο Delio Concierge, έναν χώρο που στήθηκε από το Delio Food Ηub, διαμορφωμένο με την αισθητική ενός πολυτελούς lounge ξενοδοχείου, όπου οι επισκέπτες είχαν τη δυνατότητα να γνωρίσουν τον πλούτο των ελληνικών προϊόντων και να απολαύσουν παραδοσιακό ελληνικό πρωινό, νόστιμα πιάτα και ποικιλία κρασιών εγχώριας παραγωγής.
Περισσότερα στο mitropolitiko.edu.gr