Τη σταθερή άποψη του Δήμου Βόλου ότι η πόλη χρειάζεται ένα λιμένα τουριστικών σκαφών, ως βασική αναπτυξιακή υποδομή, και ότι το λιμάνι και η ευρύτερη περιοχή διαθέτουν κατάλληλους χώρους, οι οποίοι θα πρέπει να αναζητηθούν, επαναβεβαιώνει ο Δήμαρχος Βόλου κ. Πάνος Σκοτινιώτης σε επιστολή του προς τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας, ενόψει της επικείμενης συζήτησης του συγκεκριμένου θέματος στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας.
Σύμφωνα με το thessalianews.gr ο κ. Σκοτινιώτης υπογραμμίζει την ανάγκη να προχωρήσουν οι διαδικασίες οριστικής έγκρισής της Μελέτης Προγραμματικού Σχεδιασμού Ανάπτυξης (master plan) του Λιμένα Βόλου, ανεξάρτητα από το θέμα χωροθέτησης της μαρίνας, για το οποίο η Δημοτική Αρχή Βόλου είναι αποφασισμένη να εξαντλήσει κάθε περιθώριο προκειμένου να βρεθεί αποδεκτή λύση.
Εκφράζοντας τη βεβαιότητα ότι οι απόψεις του Δήμου Βόλου και της Περιφέρειας Θεσσαλίας ταυτίζονται, ο κ.Σκοτινιώτης θέτει υπόψη των αποδεκτών της επιστολής την πρόσφατη ομόφωνη απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Βόλου, σύμφωνα με την οποία δεν γίνεται δεκτή η χωροθέτηση της μαρίνας στο συγκεκριμένο σημείο, ούτε μετά τις προτεινόμενες τροποποιήσεις. Επιδίωξη του Δήμου Βόλου είναι να εξευρεθεί αποδεκτή λύση και στο πλαίσιο αυτό έχει ήδη προγραμματιστεί συνάντηση για την ερχόμενη Δευτέρα 9 Ιουλίου, στην οποία θα συμμετέχουν ο Δήμαρχος Βόλου Π. Σκοτινιώτης, ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κ.Αγοραστός, ο Πρόεδρος της ΟΛΒ Α.Ε. Γ.Πρίγκος και ο μελετητής του master plan.
Όπως χαρακτηριστικά τονίζει στην επιστολή του ο κ.Σκοτινιώτης «το δίλημμα στο οποίο καλούμαστε να απαντήσουμε, δεν είναι αν η μαρίνα θα χωροθετηθεί στο λιμάνι του Βόλου ή στην ευρύτερη περιοχή, αλλά αν θα χωροθετηθεί στη συγκεκριμένη θέση που προτείνεται από τη μελέτη ή θα διερευνηθεί κάθε εναλλακτική λύση στο λιμάνι του Βόλου είτε και στην ευρύτερη περιοχή.
Οφείλουμε να υπογραμμίσουμε ότι τυχόν χωροθέτηση Μαρίνας στον προσήνεμο μώλο (κορδόνι) του λιμανιού σημαίνει, μεταξύ άλλων, δύο καίριες παραδοχές, οι οποίες σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να γίνουν αποδεκτές από την τοπική κοινωνία, ήτοι:
α/ Ότι η παραλία του Βόλου θα πάψει να αποτελεί πεζόδρομο. Προφανώς και υπάρχουν πολλές μαρίνες μέσα σε πόλεις- και ορθώς -, αλλά μαρίνα που να συνδέεται με πεζόδρομο, δεν υπάρχει πουθενά στον κόσμο.
β/ Ότι έχουμε παραιτηθεί από την επείγουσα ανάγκη μεταφοράς των οχλουσών χρήσεων (φορτοεκφόρτωση σκραπ, δημητριακών κλπ.) από τον 1ον προβλήτα (σιλό) και την απόδοσή του στην ακτοπλοΐα».