Η ΑΧΑ, πρωτοπορεί και για πρώτη φορά στην Ελλάδα εφαρμόζει την πρωτοβουλία TCF (Transparent Customer Feedback), με στόχο την online, ανοιχτή βαθμολογία και αξιολόγηση της εταιρείας από τους πελάτες της. Ως κύριο στόχο της πρωτοβουλίας αυτής, η ΑΧΑ έχει θέσει τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών της, αλλά και την πλήρη διαφάνεια με τους πελάτες, καθώς τους δίνει την ευκαιρία να εκφράσουν δημοσίως τη γνώμη τους για τις υπηρεσίες που έλαβαν από εκείνη. Τη λειτουργία της υπηρεσίας και την πιστοποίηση των βαθμολογιών έχει αναλάβει η κορυφαία εταιρεία ανατροφοδότησης, eKomi. Μέσα από ένα σύστημα ανοιχτής αξιολόγησης, οι πελάτες λαμβάνουν ψηφιακή ειδοποίηση με ένα απλό e-mail ή sms, αμέσως μετά την αποζημίωσή τους και μπορούν να μοιραστούν με το ευρύ κοινό την εμπειρία τους, να δώσουν την βαθμολογία τους και να λάβουν απάντηση από εκπροσώπους της εταιρείας για κάθε πιθανό ζήτημα. Η ΑΧΑ, η κορυφαία ασφαλιστική εταιρία, παραμένει πιστή στη δέσμευση της να στηρίζει τους ανθρώπους της, να δημιουργεί περισσότερη αξία για τους πελάτες της, αποτελώντας έναν πραγματικό «συνοδοιπόρο» για όλη τη ζωή τους. Κάντε ένα κλικ στο www.axa.gr και μάθετε περισσότερα.