Τη διαδικασία για την έκδοση προσωποποιημένης ηλεκτρονικής κάρτας με κατάθεση φακέλου από τους επιβάτες και αποστολής της ηλεκτρονικής κάρτας στη διεύθυνση επιλογής τους, περιγράφει αναλυτικά ο ΟΑΣΑ.
Όπως αναφέρεται, στόχος είναι η ταχύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού και η εξάλειψη του χρόνου αναμονής στα εκδοτήρια προσωποποιημένων ηλεκτρονικών καρτών.
Η διαδικασία αφορά όλους τους κατόχους μηνιαίων καρτών κανονικής τιμής, καθώς και τους επιβάτες άνω των 65 και κάτω των 18 ετών, που διαθέτουν μηνιαία κάρτα εντός του 2017.
Αναλυτικά η νέα διαδικασία είναι η εξής:
ΒΗΜΑ 1. Προετοιμασία φάκελου μεγέθους Α4 με τα ακόλουθα στοιχεία
- Φωτοτυπία της υπάρχουσας μηνιαίας κάρτας με μηνιαίο κουπόνι (έτους 2017).
- Φωτοτυπία εγγράφου που πιστοποιεί τον αριθμό ΑΜΚΑ.
- Πρόσφατη φωτογραφία τύπου διαβατηρίου ή ταυτότητας.
- Εκτύπωση του Εντύπου Προσωποποίησης με QR Code από το www.athenacard.gr.
ΒΗΜΑ 2. Αναγραφή στοιχείων επί του φακέλου
Αναγράφονται επί του φακέλου τα ακόλουθα στοιχεία:
- Όνομα, Επώνυμο, Διεύθυνση, όπου θα αποσταλεί η προσωποποιημένη κάρτα (οδός, αριθμός, περιοχή, Τ.Κ).
ΒΗΜΑ 3. Ο φάκελος παραδίδεται ανοικτός, σε οποιοδήποτε σταθμό των γραμμών 1,2,3 του ΜΕΤΡΟ, χωρίς αναμονή για την έκδοση της κάρτας
- Παράδοση του ανοικτού φακέλου (σε όλους τους σταθμούς του Μετρό, σε προκαθορισμένα σημεία με ειδική σήμανση).
- Οι φάκελοι διαχειρίζονται με ασφαλή διαδικασία.
ΒΗΜΑ 4. Αποστολή του φακέλου στη διεύθυνση επιλογής των επιβατών
- Ο φάκελος με την προσωποποιημένη κάρτα χωρίς κόμιστρο και τα λοιπά στοιχεία αποστέλλονται ταχυδρομικά στη διεύθυνση που αναγράφηκε στον φάκελο.
ΒΗΜΑ 5. Φόρτιση προσωποποιημένης κάρτας με προϊόντα κομίστρου
- Η προσωποποιημένη κάρτα δεν είναι φορτισμένη με κόμιστρο. Οι επιβάτες πηγαίνουν σε οποιοδήποτε «Αυτόματο Μηχάνημα Επαναφόρτισης Καρτών» (ΑΜΕΚ) των γραμμών 1,2 και 3 & στις στάσεις του ΤΡΑΜ της ΣΤΑΣΥ ή στα εκδοτήρια της ΟΣΥ ή και στην ιστοσελίδα www.athenacard.gr και φορτίζουν την προσωποποιημένη κάρτα με όποιο προϊόν επιθυμούν.