Αντί να ταξιδέψουν, παραμένουν στο αεροδρόμιο Χανίων πολλοί επιβάτες μετά από αιφνίδια ακύρωση δυο πτήσεων της Ryanair. Του ανταποκριτή μας από το flashnews.gr στην Κρήτη Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, ακυρώθηκαν μια πτήση από Χανιά προς το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος της Αθήνας η οποία επρόκειτο να εκτελεστεί στις 6.20 το πρωί και μια δεύτερη από Χανιά προς το αεροδρόμιο Χαν της Φραγκφούρτης η οποία προβλεπόταν να γίνει στις 9.30. Οι επιβάτες αιφνιδίως ενημερώθηκαν ότι δεν πρόκειται να πραγματοποιηθούν οι πτήσεις με τη Ryanair να δίνει ως επίσημη δικαιολογία «επιχειρησιακούς λόγους» οι οποίοι εμπόδιζαν την εκτέλεση των πτήσεων. Οι λόγοι που φαίνεται να οδήγησαν στη ματαίωση των πτήσεων είναι σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, το πρόβλημα έλλειψης πληρώματος της εταιρείας. Εκτιμάται μάλιστα ότι οι δυο αυτές πτήσεις αντιμετώπισαν πρόβλημα γιατί πρόκειται για το ίδιο αεροσκάφος με το ίδιο πλήρωμα που πρώτα θα εκτελούσε την πτήση προς Αθήνα, θα επέστρεφε Χανιά και μετά θα απογειωνόταν για Φραγκφούρτη. Οι πτήσεις αυτές μετατέθηκαν το απόγευμα, ενώ υπάρχουν επιβάτες οι οποίοι ήταν απαραίτητο να ταξιδέψουν το πρωί έτσι αναγκάστηκαν μετά την ακύρωση των πτήσεων να βγάλουν εισιτήριο της τελευταίας στιγμής στην Aegean για να πάνε στον προορισμό τους. Οι υπόλοιποι επιβάτες περιμένουν αναγκαστικά στο αεροδρόμιο Χανίων. Να σημειωθεί ότι για πτήσεις που εκτελούν αποστάσεις μέχρι 1500 χλμ. (περιλαμβάνει την πτήση για Αθήνα) οι επιβάτες μπορούν για καθυστέρηση άνω των 2 ωρών να διεκδικήσουν από την εταιρεία αποζημίωση περίπου 250 ευρώ, ενώ για πτήσεις μεγαλύτερων αποστάσεων από 1500 – 3500 χλμ (περιλαμβάνει την πτήση για Φραγκφούρτη) η αποζημίωση φτάνει στα 400 ευρώ. Περισσότερα νέα για την Κρήτη στο flashnews.gr
Η απάντηση της Ryanair
Απάντηση στο δημοσιευμένο ρεπορτάζ στο newsbeast.gr έστειλε η Ryanair η οποία αναφέρει τα εξής: «Οι δύο συγκεκριμένες πτήσεις από Χανιά προς Αθήνα και από Χανιά προς Φρανκφούρτη Χαν, εχθές (3 Οκτωβρίου) καθυστέρησαν λόγω προβλήματος υγείας ενός των μελών του πληρώματος θαλάμου επιβατών. Στους επιβάτες προσφέρθηκαν κουπόνια για τρόφιμα και ροφήματα ενώ και οι δύο πτήσεις αναχώρησαν αργότερα το μεσημέρι. Η Ryanair ζητάει συγνώμη για την οποιαδήποτε ταλαιπωρία μπορεί να προκλήθηκε από αυτήν την καθυστέρηση».