Δεδομένου ότι βρισκόμαστε στην καρδιά της τουριστικής περιόδου, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των πελατών σε καταλύματα της Ελλάδας έχουν συγκεκριμένο χαρακτήρα. Εκτός από τις υποχρεώσεις που έχει ο επαγγελματίας απέναντί τους – για τις οποίες θα κάνουμε αναφορά σε επόμενο άρθρο-, έτσι και οι πελάτες οφείλουν να κινούνται βάσει κανόνων. Αναλυτικά:

  • Για την επιστροφή της προκαταβολής οι πελάτες έχουν δικαίωμα να ακυρώσουν την κράτησή τους σε ξενοδοχείο τουλάχιστον 21 ημέρες πριν την έναρξη της ημερομηνίας κράτησης.
  • Εάν οι πελάτες ακυρώσουν νωρίτερα, το ξενοδοχείο διατηρεί το δικαίωμα να κρατήσει έως και το 50 % της προκαταβολής, ενώ το ύψος της αποζημίωσης που κρατάει η επιχείρηση εξαρτάται από την πολιτική που εφαρμόζει
  • Κατά την κράτηση το ξενοδοχείο δικαιούται να ζητήσει προκαταβολή έως το 25% του συνολικού κόστους της διαμονής. Το ποσό αυτό, δεν μπορεί να είναι μικρότερο από το κόστος διαμονής για μια ημέρα.
  • Ο πελάτης απαγορεύεται να μαγειρεύει, μέσα στα δωμάτια των ξενοδοχείων. Η απαγόρευση δεν ισχύει, για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια και διαμερίσματα.

Διαβάστε τη συνέχεια στο supply.gr