«Ι do» απαντούν ακόμα οι Έλληνες στα πολυτελή έθιμα του γάμου, παρά την κάθετη πτώση των εσόδων τους. Προκειμένου, μάλιστα, να ζήσουν «τη σημαντικότερη μέρα της ζωής τους» σε όλο της το μεγαλείο, τόσο οι εμπλεκόμενοι επιχειρηματίες όσο και οι ενδιαφερόμενοι κάνουν μικρές «εκπτώσεις» στις απαιτήσεις τους και επιστρατεύουν την εφευρετικότητά τους για να μειώσουν το κόστος.
Οι «θαμώνες», εξάλλου, των διαδικτυακών «εκπτωτικών» τόπων γνωρίζουν ότι οι σχετιζόμενες με τον γάμο προσφορές κερδίζουν πια πολλά «κλικ». Έτσι, βέρες, σετ κουμπάρου, μακιγιάζ νύφης, αλλά και εκπτωτικά κουπόνια για την ενοικίαση κτημάτων και άλλων χώρων αναρτώνται συχνά πυκνά στο Διαδίκτυο ανακουφίζοντας κουμπάρους και μελλονύμφους.
Ένα εκ των βασικών «κονδυλίων» είναι το ίδιο το νυφικό, η ενοικίαση του οποίου μέχρι πρόσφατα ξεπερνούσε πολλές φορές τα 1.000 ευρώ. Τώρα, όμως, αρκετοί οίκοι αλλάζουν τακτική. Στο πνεύμα αυτό, ο ιστότοπος www. nyfikomania. gr, θέλοντας να καθησυχάσει τη μελλόνυμφη εν καιρώ κρίσης υπόσχεται νυφικά «που κοστίζουν από 380 έως 1.480 ευρώ.
Η κρίση έχει χτυπήσει όμως και τις μπομπονιέρες. Σύμφωνα με δημοσίευμα της «Καθημερινής», όλο και περισσότερες μελλόνυμφες κατασκευάζουν μόνες τις μπομπονιέρες – «για το καλό» όπως ισχυρίζονται- αλλά και όσες τις παραγγέλνουν είναι ιδιαίτερα «φειδωλές». Λιγοστεύουν τα τούλια, αλλά και τα ίδια τα κουφέτα για λόγους οικονομίας.
Βέβαια, το ακριβότερο «κοστούμι» του γάμου παραμένει η δεξίωση, την οποία φαίνεται ότι οι μελλόνυμφοι προσπαθούν να διατηρήσουν με «νύχια και δόντια» και οι επιχειρηματίες του χώρου αντιστοίχως «αφουγκράζονται» αυτή τους την ανάγκη.
Σε έρευνα αγοράς που έκανε η «Κ», διαπιστώθηκε μείωση των τιμών στα διάφορα κτήματα δεξιώσεων και έξτρα προσφορές, αν επιλέξουν μέρα εκτός Σαββάτου ή αν τελέσουν το μυστήριο από Οκτώβριο έως Απρίλιο κ.λ.π. Σε άλλες περιπτώσεις, δώρο είναι ο dj, οι παρκαδόροι, η νυφική σουίτα ή η τούρτα, ενώ οι αρμόδιοι είναι ιδιαίτερα συζητήσιμοι.