Με γοργούς ρυθμούς προχωρούν τα έργα του μετρό στο Γαλάτσι. Όπως φαίνεται από τις εικόνες που κατέγραψε το Newsbeast στον σταθμό Άλσος Βεΐκου τα μηχανήματα έχουν ήδη πιάσει δουλειά.

Οι φωτογραφίες που τράβηξε ο φακός του Newsbeast δείχνουν τη μεγάλη τρύπα που έχει διανυχτεί ώστε να προχωρήσει η υπογειοποίηση και να μεταφερθούν στο κάτω μέρος τα μηχανήματα.

Οι υπόγειες εγκαταστάσεις της γραμμής 4 του μετρό παίρνουν σιγά σιγά μορφή και τα συνεργεία εργάζονται αδιάκοπα ώστε να ετοιμαστούν οι σταθμοί του μετροπόντικα.

Η γραμμή 4 του μετρό θα εξυπηρετεί περίπου 350.000 πολίτες και θα καλύπτει την απόσταση Γαλάτσι – Γουδή σε 17 λεπτά ενώ αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029.

Γραμμή 4: Το έργο και οι 15 σταθμοί

Η νέα Γραμμή, στην πρώτη φάση της ανάπτυξής της, που θα συνδέει το Άλσος Βεΐκου με το Γουδή, και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2029, θα αποτελείται από 15 σύγχρονους σταθμούς και σιδηρόδρομο διπλής τροχιάς, μήκους 12,8 χιλιομέτρων. Θα εξυπηρετεί οικιστικές ζώνες στο πυκνοκατοικημένο κεντρικό τμήμα του αστικού ιστού, αλλά και σημαντικές υπηρεσίες, επιτρέποντας τη συνδεση του Άλσους Βεΐκου με τα Δικαστήρια σε διάστημα 5 λεπτών και με την Πανεπιστημιούπολη σε 14 λεπτά.

Το έργο της Γραμμής 4 εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι έως το Γουδή στο Φρέαρ TBM Κατεχάκη, ενώ υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου.

Περιλαμβάνει:

  • 15 σύγχρονους Σταθμούς με τα φρέατά τους, που είναι οι εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή.
  • 12,8χλμ. γραμμής με σήραγγα διπλής τροχιάς
    Προμήθεια 20 υπέρ-αυτόματων συρμών τελευταίας τεχνολογίας, πλήρως κλιματιζόμενους, οι οποίοι θα κινούνται χωρίς οδηγό.
  • Νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για την Γραμμή 4, με προοπτική ενσωμάτωσης και του ελέγχου λειτουργίας των Γραμμών 1, 2, 3, αλλά και μελλοντικών αυτόματων νέων γραμμών και του ΤΡΑΜ, καθώς και νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών, που θα χωροθετηθούν σε διαθέσιμο χώρο στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.
  • Σύστημα αυτόματων θυρών επί των αποβαθρών σε κάθε σταθμό, που θα λειτουργεί σε συντονισμό με τις θύρες των συρμών, μέσω του συστήματος σηματοδότησης.
  • 9 φρέατα ενδιάμεσα ή τερματικά
  • 2 επιστάθμους της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου και μετά το σταθμό Γουδή, για την εναπόθεση των νέων συρμών, τον καθαρισμό και την ελαφρά συντήρησή τους.

Δείτε το βίντεο και τις φωτογραφίες του Newsbeast