Την υλοποίηση επενδύσεων συνολικού ύψους 120 εκατ. ευρώ δρομολογεί για την τρέχουσα οικονομική χρήση (Μάρτιος 2019 – Φεβρουάριος 2020) η Lidl Ελλάς, με στόχο να διευρύνει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
Όπως τόνισε χθες βράδυ ο πρόεδρος της Lidl Hellas Ιάκωβος Ανδρεανίδης στο πλαίσιο ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε στην Εναλλακτική Σκηνή της ΕΛΣ στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος για την ανακοίνωση της συμπαραγωγής θεατρικής παράστασης, «από το 1999 που δραστηριοποιούμαστε στην Ελλάδα αφήνουμε το δικό μας θετικό αποτύπωμα στην οικονομία και στην κοινωνία με στόχο ένα καλύτερο αύριο. Αυτό θέλουμε να πετύχουμε και στον πολιτισμό».
Ο επικεφαλής της Lidl Ελλάς στην ομιλία του ανέφερε χαρακτηριστικά, όπως μεταδίδει το ΑΜΠΕ: «Τα τελευταία χρόνια, σε μια πραγματικά δύσκολη καμπή για την ελληνική οικονομία, επενδύσαμε σημαντικά κεφάλαια. Επενδύσαμε σε ανθρώπους και υποδομές. Με συνολικές επενδύσεις πάνω από 1,3 δισ. ευρώ δημιουργήσαμε και εκσυγχρονίσαμε το δίκτυο των καταστημάτων μας, ενισχύσαμε τις συνεργασίες μας με Έλληνες προμηθευτές, συμβάλλαμε στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας και ενδυναμώσαμε τη σχέση μας με τους καταναλωτές, ελαχιστοποιώντας παράλληλα το οικολογικό μας αποτύπωμα».
Το νέο οικονομικό έτος για τη Lidl Ελλάς προμηνύεται ευοίωνο σύμφωνα με τον κ. Ανδρεανίδη, καθώς οι πρώτοι μήνες κατέγραψαν δυνατό ξεκίνημα. Τη φετινή χρονιά οι επενδύσεις της εταιρείας θα ανέλθουν στα 120 εκατ. ευρώ ξεπερνώντας κατά περίπου 40 εκατ. ευρώ επιπλέον τις επενδύσεις του προηγούμενου έτους. Οι επενδύσεις περιλαμβάνουν ανάμεσα σε άλλα:
– την ολοκλήρωση του πλάνου εγκατάστασης φούρνου σε όλα τα καταστήματα
– ανάπτυξη κωδικολογίου, προσθέτοντας 250 νέους κωδικούς φτάνοντας συνολικά τα 2550 προϊόντα, εκ των οποίων περισσότερο από 67% είναι ελληνικά
– την επέκταση των αποθηκευτικών χώρων και συγκεκριμένα τη δημιουργία νέων χώρων ψυγείου και κατάψυξης και την τοποθέτηση ραφιών σε 3 από τα 4 logistics centers (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Τρίκαλα)
– προσθήκη 6 νέων σημείων, κυρίως στην Αθήνα και στη νησιωτική Ελλάδα αλλά και ένα στα Ιωάννινα, φτάνοντας το δίκτυο καταστημάτων στα 229. Ανάλογα σχέδια υπάρχουν και για το 2020, χρονιά κατά την οποία προγραμματίζεται η δημιουργία ακόμη 8 με 10 νέων καταστημάτων, με απώτερο στόχο τη δημιουργία ενός δικτύου 300 καταστημάτων.
– αύξηση της μισθολογικής δαπάνης κατά 5,3% που συνεπάγεται αύξηση των απολαβών για όλους τους εργαζόμενους.
Η εταιρεία πέρσι «έκλεισε» με άνοδο πωλήσεων κατά 4,3 ενώ με ανάλογους ρυθμούς συνεχίζει και το πρώτο τρίμηνο, με αποτέλεσμα να βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση του εγχώριου λιανεμπορίου με μερίδιο αγοράς πάνω από 15%.
Σημειώνεται ότι η συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή ξεκίνησε το 2018 με την εταιρεία χορηγό των εκπαιδευτικών εργαστηρίων μουσικής, μουσικού θεάτρου και καλλιτεχνικής δημιουργίας και έρχεται να επισφραγιστεί με μία παράσταση μουσικού θεάτρου για μικρούς και μεγάλους, βασισμένη στις Τέσσερις εποχές του Αντόνιο Βιβάλντι η οποία πραγματεύεται τους στόχους βιώσιμης ανάπτυξης της Lidl Ελλάς. Θέματα όπως η μείωση του πλαστικού, η σπατάλη τροφίμων και η κυκλική οικονομία θα παρουσιαστούν στα παιδιά με τρόπο παιγνιώδη και ψυχαγωγικό, αναπτύσσοντας παράλληλα την οικολογική τους συνείδηση, αλλά και την καλλιτεχνική τους παιδεία.
Η νέα συνεργασία της Lidl Ελλάς με την Εθνική Λυρική Σκηνή έχει χρονικό ορίζοντα τουλάχιστον 2 ετών, με την παράσταση να συντελείται εντός ΕΛΣ στο ΚΠΙΣΝ και συγκεκριμένα στην Εναλλακτική Σκηνή όπου θα πραγματοποιηθούν 37 παραστάσεις ανά έτος για τις 2 θεατρικές περιόδους Νοέμβριος 2019- Ιούλιος 2020 και Νοέμβριος 2020-Ιούλιος 2021 ενώ την επόμενη χρονιά η παραγωγή θα περιοδεύσει και σε άλλες περιοχές της Ελλάδος.