Από τις 26 έως τις 28 Νοεμβρίου, η Xenia 2022 διαδραμάτισε κομβικό ρόλο στην προσπάθεια του ελληνικού τουρισμού να σταθεί ανταγωνιστικός, καινοτόμος και αποτελεσματικός προσφέροντας όλα τα απαραίτητα «εργαλεία» στους ξενοδόχους για να αναβαθμίσουν ακόμα περισσότερο τις επιχειρήσεις τους.
H Xenia 2022, για τρεις ημέρες στο Metropolitan Expo με 500 κορυφαίους εκθέτες, ανανεωμένες και στοχευμένες παράλληλες εκδηλώσεις και έναν πλήρη κατασκευαστικό τομέα αποτέλεσε μία κομβική εμπορική συνάντηση για τον κλάδο της φιλοξενίας στην χώρα μας. Το γεγονός ότι 26.500 decision makers της τουριστικής βιομηχανίας επισκέφτηκαν την έκθεση Xenia και πραγματοποιήσαν σημαντικά εμπορικά deals με τους εκθέτες επιβεβαιώνει το θετικό κλίμα που επικρατεί στον κλάδο της τουριστικής βιομηχανίας και τη διάθεση για επενδύσεις από τους ξενοδόχους και τα στελέχη της.
500 εκθέτες παρουσίασαν νέες τάσεις, καινοτόμα προϊόντα, high-end προτάσεις
Η έκθεση Xenia ανέδειξε όλες τις καινοτόμες και επίκαιρες λύσεις για την κατασκευή, ανακαίνιση, τον εξοπλισμό, την τροφοδοσία και την ενεργειακή αναβάθμιση των ξενοδοχείων, καθώς και μία τεράστια γκάμα σύγχρονων προϊόντων, εξειδικευμένων υπηρεσιών και digital εργαλείων που αναζητά κάθε στέλεχος της τουριστικής βιομηχανίας που θέλει να εξελίξει την επιχείρησή του σε ένα δυνατό brand name της φιλοξενίας. Μέσα από τον πλούσιο των προϊόντων και υπηρεσιών των εκθετών, ξενοδόχοι και ιδιοκτήτες καταλυμάτων, αρχιτέκτονες, διακοσμητές αλλά και εκπρόσωποι κατασκευαστικών εταιριών μπόρεσαν να βρουν -ανάμεσα σε πολλά άλλα- υλικά και πρακτικές για sustainable και eco-friendly ξενοδοχειακές μονάδες, έξυπνες τεχνολογίες, προηγμένη οπτικοακουστική τεχνολογία καθώς και αυτόματα συστήματα που διαμορφώνουν ένα smart hotel, ψηφιακές λύσεις που θα βελτιώσουν και θα εξατομικεύσουν την εμπειρία των επισκεπτών αλλά και προτάσεις για να εντάξουν το κομμάτι του wellness στο ξενοδοχείο τους.
Sustainability & energy saving πρωταγωνίστησαν στην έκθεση
Ο Έλληνας ξενοδόχος βρίσκεται μπροστά σε συνθήκες ιδιαίτερες και απαιτητικές, κυρίως λόγω της ενεργειακής κρίσης. Όμως παράλληλα, βρίσκεται μπροστά και στην προοπτική για μία ακόμα πιο πετυχημένη σεζόν του 2023. Με την επίσκεψή τους στην Xenia οι επαγγελματίες του χώρου είχαν την ευκαιρία να συνομιλήσουν απευθείας με τους εκθέτες για τις νέες αυτές ανάγκες της επιχείρησής τους και επιλέξουν μαζί τις custom λύσεις που τους ταιριάζουν. Επίσης, με ένα εύρος συμμετοχών που εκπροσωπούν όλους τους στρατηγικής σημασίας κλάδους που απευθύνονται στο ελληνικό ξενοδοχείο, ανακάλυψαν από κοντά καινοτόμα προϊόντα και σύγχρονες υπηρεσίες που έχουν ως στόχο να κάνουν τις ξενοδοχειακές τους μονάδες λειτουργικές, μοντέρνες, βιώσιμες, eco-friendly. Παράλληλα, βρήκανε λύσεις που θα τους βοηθήσουν στην ενεργειακή αναβάθμιση των τουριστικών καταλυμάτων τους με στόχο την εξοικονόμηση φυσικών πόρων και κόστους, το οποίο αυτή τη στιγμή είναι το νούμερο ένα ζητούμενο για αυτούς.
Το Architect Lab Project έκλεψε τις εντυπώσεις
Από την πρώτη ημέρα τα βλέμματα συγκέντρωσε και το Architect Lab project, όπου οι προτάσεις των 26 εκθετών που συμμετείχαν σε αυτό το πρωτοποριακό project είχαν ως στόχο να παρουσιάσουν όλα τα design, lighting, decoration και sustainability trends και να παρουσιάσουν τις σύγχρονες παγκόσμιες τάσεις στην φιλοξενία σε αρχιτεκτονικό και κατασκευαστικό επίπεδο. >>
Παράλληλες εκδηλώσεις που ενημέρωσαν, ενέπνευσαν και ανέδειξαν τις τάσεις του κλάδου
Οι παράλληλες εκδηλώσεις της έκθεσης – ετήσια Γενική Συνέλευση Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος, Digi Hotel, Architect Lab Lectures, Ξενοδοχειακές Ημέρες Καριέρας– αποτέλεσαν για τρείς ολόκληρες ημέρες έναν τόπο ανταλλαγής απόψεων και γνώσης, ένα κανάλι επικοινωνίας ανάμεσα σε διακεκριμένους εισηγητές και στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας αλλά και μία ευκαιρία έμπνευσης και διάδοσης καινοτόμων ιδεών και προτάσεων.
Η Xenia ανανεώνει το ραντεβού της για τις 25-27 Νοεμβρίου 2023!