Το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας ετοιμάζει συλλογική αγωγή κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής. Σε ανακοίνωσή του σημειώνει πως «μέσα σε συνθήκες ανεξέλεγκτης ακρίβειας και αδυναμίας αποτελεσματικής αντιμετώπισης των στρεβλώσεων της αγοράς, αποφάσισε να ασκήσει συλλογικές αγωγές κατά των παρόχων ηλεκτρικής ενέργειας, αναφορικά με ζήτημα της ρήτρας αναπροσαρμογής».
Σύμφωνα με το ΙΝΚΑ, για το σκοπό αυτό δημιουργήσαμε έναν ολοκληρωτικά νέο και άρτια οργανωμένο μηχανισμό διαρκούς ενημέρωσης, επικοινωνίας και συντονισμού, θέτοντας στο επίκεντρο τον καταναλωτή.
Από σήμερα:
- Λειτουργεί Ειδική Γραμματεία Συλλογικής Αγωγής, για την άμεση ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των καταναλωτών, που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή (διεύθυνση: Ηρώδου Αττικού 6, Χαλάνδρι Αττικής), με δικό της τηλεφωνικό κέντρο στο τηλέφωνο 211-0135 199 (λειτουργία σε εργάσιμες ημέρες και ώρες (από Δευτέρα έως και Παρασκευή, 9πμ-5μμ).
- Λειτουργεί ειδική ιστοσελίδα για την ενημέρωση και την διευκόλυνση των καταναλωτών που επιθυμούν να συμμετέχουν στη Συλλογική Αγωγή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://syllogiki-inka.gr. Παράλληλα λειτουργεί και η ιστοσελίδα του ΙΝΚΑ στη διεύθυνση https://www.inka.gr/
- Λειτουργούν 3 θυρίδες ηλεκτρονικής αλληλογραφίας. Οι καταναλωτές μπορούν να απευθύνονται στις διευθύνσεις [email protected], [email protected] και [email protected]
Το ΙΝΚΑ-Γενική Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας καλεί όλους τους καταναλωτές να συμμετέχουν στην προσπάθεια.