Η απεργία των πιλότων της Air France, που διήρκεσε δύο εβδομάδες, κόστισε στην εταιρεία 500 εκατομμύρια ευρώ.
Με τα αεροσκάφη της να παραμένουν καθηλωμένα στο έδαφος από τις 16 έως τις 28 Σεπτεμβρίου και την ακύρωση χιλιάδων πτήσεων, οι πιλότοι διαμαρτύρονταν κατά των σχεδίων της εταιρίας να αναπτύξει τη χαμηλού κόστους θυγατρική της, την Transavia France.
Τα στοιχεία επιβατικής κίνησης του γαλλο-ολλανδικού ομίλου Air France-KLM για τον Σεπτέμβριο που δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα έδειξαν μείωση κατά 16,3% στα 5,7 εκατομμύρια επιβάτες.
Ο δεύτερος μεγαλύτερος αερομεταφορέας της Ευρώπης μετά τη γερμανική Lufthansa, της οποίας το γαλλικό κράτος διατηρεί το 16% των μετοχών εκτιμά τις άμεσες επιπτώσεις της απεργίας στα λειτουργικά αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου, τα οποία θα δημοσιευθούν στο τέλος Οκτωβρίου, στα 320-350 εκατομμύρια ευρώ. Προσθέτοντας την επίδραση της απεργίας στις κρατήσεις που μειώθηκε κατά 1% με 2% για το τέταρτο τρίμηνο, ο αερομεταφορέας υπολογίζει ότι το συνολικό κόστος της μεγαλύτερης απεργίας που έχουν πραγματοποιήσει ποτέ οι πιλότοι του από την ίδρυση του ομίλου ανέρχεται σε «περίπου 500 εκατομμύρια ευρώ».
Τα συνδικάτα των πιλότων, που δέχθηκαν έντονες επικρίσεις για την αδιαλλαξία τους από πελάτες, προσωπικό εδάφους και την κυβέρνηση, τερμάτισε την κινητοποίηση στις 28 Σεπτεμβρίου παρότι δεν κατέληξε σε συμφωνία με τη διοίκηση σχετικά με τις αποδοχές των πιλότων της Transavia.
Ο γαλλικός αερομεταφορέας τονίζει ότι πρέπει να μειώσει τα κόστη των πληρωμάτων για να κάνει την Transavia ανταγωνιστική όπως οι όμοιές της, Ryanair και Easyjet.