Τις φιλοδοξίες του να ανοίξει νέα καταστήματα φέτος περιόρισε ο σουηδικός όμιλος ειδών ένδυσης H&M εξαιτίας δυσκολιών στην αγορά ακινήτων στη νότια Ευρώπη. Έτσι ο στόχος για 240 νέα καταστήματα φέτος «περικόπηκε» στα 220.
Ο όμιλο H&M είναι ο τρίτος κατά σειρά παγκοσμίως στον τομέα ένδυσης (μετά τον αμερικανικό Gap και τον ισπανικό Inditex-Zara).
Η προσφορά για τοποθεσία των καταστημάτων στα τέλη του 2010 μειώθηκε ελαφρά, γιατί η ολοκλήρωση των εμπορικών κέντρων σταμάτησε εξαιτίας της οικονομικής ύφεσης. Αυτό αφορά κυρίως τα εμπορικά κέντρα της νότιας Ευρώπης, εξηγεί ο σουηδικός όμιλος.
Για το τέταρτο τρίμηνο (Σεπτέμβριος-Νοέμβριος), ο όμιλος που έκτισε την επιτυχία του στην χαμηλής τιμής ένδυση, υπολογίζει να ανοίξει 140 καταστήματα και να κλείσει δέκα.
Παρότι το καθαρό κέρδος στο τρίτο τρίμηνο αυξήθηκε κατά 23% σε ένα έτος και ο κύκλος εργασιών ενισχύθηκε, η κερδοφορία του σουηδικού ομίλου μειώθηκε.