Στις 15 Δεκεμβρίου πρόκειται να υπογραφεί η σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών για το 67% του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), όπως γνωστοποίησε ο συντονιστής και εξουσιοδοτημένος εκπρόσωπος του προτιμητέου επενδυτή, δηλαδή της κοινοπραξίας DIEP GmbH-Terminal Link SAS-Belterra Ltd, Σωτήρης Θεοφάνης.
Μιλώντας από το βήμα του 21ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Logistics, που διοργανώνει σήμερα και αύριο στη Θεσσαλονίκη, η Ελληνική Εταιρεία Logistics Βορείου Ελλάδος, ο κ. Θεοφάνης, επισήμανε, ακόμη, ότι στην ουσία όλων των πραγμάτων, που αφορούν το λιμάνι της πόλης, βρίσκεται η 6η προβλήτα, καθώς «εκεί θα παιχτεί στην ουσία το στοίχημα της ανταγωνιστικότητας»
Γι αυτό άλλωστε, στόχος της κοινοπραξίας είναι να ολοκληρώσει την επέκταση της 6ης προβλήτας πολύ νωρίτερα από τη συμβατική της υποχρέωση, μέσα σε τέσσερα χρόνια, αντί των επτά. Παράλληλα, με ταχείες διαδικασίες, θα προωθηθεί η αλλαγή του εξοπλισμού στο λιμάνι, «κάτι που πρέπει να γίνει μέσα στο πρώτο εξάμηνο (από την εγκατάσταση του επενδυτή)», σύμφωνα με τον κ.Θεοφάνη.
Ο ίδιος, επανέλαβε, ότι οι εταίροι της κοινοπραξίας δεν έχουν συμφέροντα σε ανταγωνιστικά της Θεσσαλονίκης λιμάνια της περιοχής.