Tη διάθεση να επιστρέψει στο δίκτυο του Μαρινόπουλου, το οποίο εξαγοράστηκε από τις Ελληνικές Υπεραγορές Σκλαβενίτη, εκφράζει το 51% των καταναλωτών, σύμφωνα με οnline έρευνα της ΙRI που αφορά στη μεταβολή των καταναλωτικών συνηθειών. To ποσοστό αυτό αφορά στους καταναλωτές, οι οποίοι εμφανίζονται διατεθειμένοι έστω και για μία φορά να διερευνήσουν τις δυνατότητες και το περιβάλλον των νέων καταστημάτων Σκλαβενίτη. Σημειώνεται ότι η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 καταναλωτών και αφορά στο πρώτο πεντάμηνο του 2017. Ποιοι κέρδισαν από την κατάρρευση του Μαρινόπουλου Σύμφωνα με την IRI, η κατάρρευση Μαρινόπουλου απέδωσε ποσοστό των πελατών του κυρίως στα ΑΒ και στη LIDL, οι οποίες απέσπασαν τη μερίδα του λέοντος με 42% και 24% αντίστοιχα. Αυτή τη στιγμή, κυρίαρχες αλυσίδες στη συνείδηση του Έλληνα καταναλωτή είναι οι ΑΒ με 37%, Σκλαβενίτης με 26% , Μασούτης με 14% και LIDL με 6%. Επίσης, σε ό,τι αφορά την Αττική, ο Σκλαβενίτης εμφανίζεται κυρίαρχος, ωστόσο η ΑΒ είναι ιδιαίτερα ενισχυμένη στην υπόλοιπη Ελλάδα και ο Μασούτης στη Μακεδονία.
Τα δυνατά χαρτιά των retailers
Αττική Σκλαβενίτης: 50% Δυτική Ελλάδα ΑΒ: 52% Κεντρική Ελλάδα ΑΒ: 41% Κρήτη και νησιά ΑΒ: 38% Θεσσαλονίκη Μασούτης: 50% Μακεδονία Μασούτης: 42% Περισσότερες οικονομικές ειδήσεις στο news.gr